تقدیر مدیرکل کمیته امداد مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات
کد خبر: 3978543
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

تقدیر مدیرکل کمیته امداد مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات

مدیرکل کمیته امداد مازندران در پیامی از حضور چشمگیر و حماسی کارکنان کمیته امداد استان، مددجویان و تمامی اقشار در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

تقدیر مدیرکل کمیته امداد مازندران از حضور چشمگیر اقشار مردم در انتخاباتبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران در پیامی از حضور چشمگیر و حماسی کارکنان کمیته امداد استان، مددجویان، عاملین مراکز نیکوکاری، خیرین، مشترکین صندوق صدقات و تمامی اقشار در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر کارکنان کمیته امداد مازندران و مددجویان، عاملین مراکز نیکوکاری، خیرین، مشترکین صندوق صدقات و تمامی اقشار، اعتماد و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و با توجه به منویّات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و نیز احساس مسئولیتی مثال زدنی به پای صندوق‌های رأی آمدند و با اتحاد، یکدلی، وفاق و مشارکت حداکثری، حماسه‌ای عظیم آفریدند.

خدای قادر متعال را به خاطر این رویداد بزرگ، شاکریم و این حضور ارزشمند را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) تبریک عرض نموده و صمیمانه‌ترین سپاس‌ها را ابراز می‌داریم.

سربلندی و سرفرازی ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت، ولی‌عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری از خداوند منان مسئلت داریم.

ارادتمند -  بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران».

انتهای پیام
captcha