شمارش صندوق‌های شورای شهر و روستا در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد
کد خبر: 3978550
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

شمارش صندوق‌های شورای شهر و روستا در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از ادامه شمارش صندوق‌های شورای شهر و روستا در استان خبر داد و گفت: بعد از شمارش آرا و اعلام آن به هیئت نظارت نتایج به‌صورت عمومی انتشار خواهد شد.

شمارش صندوق‌های شورای شهر و روستا در آذربایجان‌شرقی ادامه داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمدزاده، دبیر ستاد انتخابات استان، امروز، 29 خردادماه، در جمع خبرنگاران، از ادامه شمارش صندوق‌های شورای شهر و روستا در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: بعد از شمارش آرا و اعلام آن به هیئت نظارت نتایج به‌صورت عمومی انتشار خواهد شد.

وی ادامه داد: فعلاً شمارش در حال انجام است و با وجود اینکه شمارش بخش بسیاری از صندوق‌های اخذ رأی شورای شهر انجام شده است اما چون هنوز شمارش تعدادی از صندوق‌ها تمام نشده نتایج را اعلام نکرده‌ایم.

محمدزاده بیان کرد: قرار بود نتایج انتخابات شورای شهر تبریز زودتر اعلام شود اما به دلیل وقفه‌ای که روز گذشته به دلیل اختلال برخی صندوق‌های الکترونیکی به وجود آمد، در بعضی از شعبه‌های اخذ رأی انتخابات به‌صورت دستی انجام شد و فعلا آرا مأخوذه در حال شمارش است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: طبق قانون نتایج انتخابات شورای شهر و روستا از طریق فرمانداران و بخشداران اعلام خواهد شد اما چون فعلاً صورتجلسات شعبه‌ها نهایی نشده است، به محض تمام شدن شمارش نتایج از طریق فرمانداران و بخشداران اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار کرد: نتایج این انتخابات ثبت شده و به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌شود و مرجع اعلام نتایج آنها هستند.

انتهای پیام
captcha