تلاش برای ارائه خدمات بهتر به مردم در لارستان
کد خبر: 3981146
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

تلاش برای ارائه خدمات بهتر به مردم در لارستان

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ایجاد امنیت پایداردر اولویت کاری تمامی اعضا شورای تأمین شهرستان است، گفت: همدلی و تعامل اعضا شورای تأمین شهرستان بستر ارزشمندی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری ویژه لارستان؛ با حضور در دادگستری این شهرستان با مرتضوی رییس دادگستری لارستان و ابراهیمی دادستان این شهرستان دیدار و این هفته را به آن‌ها تبریک گفت و از تلاش‌های بی وقفه آنان تقدیر کرد.

جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر به‌خصوص شهید مهدی نصیری لاری، گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی برای تجلیل از خدمات ارزنده خادمین دستگاه قضاست.

وی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی قابل قبولی در سطح مدیران شهرستان وجود دارد، گفت: خدا را شکر مردم با فرهنگ لارستان از خدماتی که توسط دادگستری، دادگاه‌ها و دادسرای شهرستان ارائه می‌شود، رضایت دارند. همواره همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با تصریح اینکه ایجاد امنیت عمومی در اولویت کاری تمام اعضا شورای تأمین شهرستان است، گفت: طی چند سال اخیر دادگستری و دادستانی شهرستان در بسط و گسترش عدل، تأمین و گسترش امنیت و مجاهدت در جهت حفظ بیت‌المال خوب عمل کرده است.

رییس شورای تأمین شهرستان لارستان تصریح کرد: همدلی و تعامل بسیار خوبی میان فرمانداری و دادگستری و دیگر اعضا شورای تأمین شهرستان وجود دارد که این خود بستر ارزشمندی جهت ارائه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات شهرستان است و اقشار مختلف مردم نیز از اهتمام جدی حوزه قضایی برای اجرای انصاف و عدالت در جامعه حمایت می‌کنند.

سیدابراهیم مرتضوی، رئیس دادگستری لارستان هم در این دیدار از تعامل و همکاری مدیریت ارشد اجرایی شهرستان با دادگستری و دادستانی قدردانی کرد و گفت: وجود همدلی و همراهی در میان اعضای شورای تأمین شهرستان نیز بستر مناسبی برای ارائه خدمت به مردم در جهت حل مشکلاتشان فراهم کرده است.

انتهای پیام
captcha