تأکید بر حفظ وحدت فلسطین در دیدار رؤسای حماس و جهاد اسلامی
کد خبر: 3981203
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

تأکید بر حفظ وحدت فلسطین در دیدار رؤسای حماس و جهاد اسلامی

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیروت با یکدیگر دیدار و بر لزوم بهره‌مندی پیروزی مقاومت برای حفظ وحدت فلسطین و دفاع از قدس تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری حماس، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه او که به بیروت سفر کرده‌اند، امروز میزبان زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه بود.

در این دیدار ساز و کارها برای بهره‌گیری از پیروزی مقاومت در نبرد «سیف القدس» مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم حفظ وحدت ملت فلسطین در خصوص قدس و مقاومت و مقابله با چالش‌ها بر اساس اصولی ثابت تأکید شد.

رئیس حماس روز یکشنبه هفته جاری و پس از سفر به مصر، مراکش و موریتانی وارد لبنان شد و با مقامات این کشور و همچنین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله دیدار کرد.

النخاله روز گذشته نیز طی نطقی تأکید کرد که نبرد اخیر سیف القدس موجب شد دشمن صهیونیستی قبل از هر گونه تجاوز به غزه هزار بار به آن فکر کند، زیرا قادر به پرداخت هزینه سنگین ناشی از حمله به غزه نیست.

وی با بیان اینکه وحدت ملی یکی از عوامل برجسته‌ای است که باعث شد در  نبرد سیف القدس به دستاوردهای مهمی دست یابیم، تأکید کرد: قدس برای ما باقی خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha