دانشجوی یزدی برتر در جشنواره «قرآن و عترت» تجلیل شد
کد خبر: 3981257
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

دانشجوی یزدی برتر در جشنواره «قرآن و عترت» تجلیل شد

در نشستی از دانشجوی دانشگاه یزد که در سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور موفق به کسب مقام اول در رشته حفظ کل قرآن کریم شده است، تجلیل به عمل آمد.

دانشجوی یزدی برتر در جشنواره «قرآن و عترت» تجلیل شدبه گزارش ایکنا از یزد، در نشستی، امروز، 9 تیر و از سوی هیئت رئیسه دانشگاه  یزد از فائزه‌سادات قریشی‌نسب، دانشجوی کارشناسی ‌ارشد رشته تفسیر قرآن مجید این دانشگاه به پاس افتخارآفرینی‌های مستمر در مسابقات قرآن کریم بویژه در سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که موفق به کسب مقام اول حفظ کل قرآن مجید در بخش آوایی این جشنواره شد، با اهدای لوح، تجلیل کرد.

قاسم بریدلقمانی، رئیس دانشگاه یزد در این نشست با ابراز خرسندی از اینکه این دانشگاه در حوزه‌های قرآنی نیز موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شده است، گفت: باید از دانشجویانی که در هرحوزه‌ای باعث ارتقا و افتخار دانشگاه می‌شوند به نحو احسن تقدیر و تشکر شود.

محمد فرشی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد نیز از برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات خبر داد و گفت: این دوره‌ها با هدف آموزش و انتقال تجربه میان دانشجویان برای کسب مقام‌های برتر برگزار خواهد شد.

فائزه‌سادات قریشی‌نسب، دانشجوی برتر قرآنی این دانشگاه نیز هدف از شرکت در جشنواره قرآن و عترت و تلاش برای کسب مقام برتر این جشنواره را اعتلای کلمه‌ الله و همچنین افتخارآفرینی برای دارالعباده و دانشگاه یزد عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha