«نذر حیا» برای بانوان شیراز / 11 هزار محصول حجاب توزیع شد
کد خبر: 3983458
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

«نذر حیا» برای بانوان شیراز / 11 هزار محصول حجاب توزیع شد

همزمان با فرارسیدن هفته عفاف و حجاب رزمایش «نذر حیا» با توزیع بیش از 11 هزار محصول حجاب بانوان به همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اجرا شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، رزمایش «نذر حیا» و آغاز دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه شب گذشته، 20 تیرماه در شیراز برگزار شد.

موسی زارعی، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم گفت: در دهه امامت و ولایت و همزمان با هفته عفاف و حجاب طرح نذر حیا همراه با اجرای نذر رهایی و اهدای بسته‌های معیشتی توسط بسیجیان این ناحیه اجرا می‌شوند.

وی افزود: نذر حیا در قالب بسته‌هایی شامل چادر، مقنعه، روسری، ساق دست و محصولات دیگر مرتبط با حجاب بانوان است که ارزش هر بسته بیش از ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

زارعی از توزیع بیش از ۱۱ هزار محصول حجاب بانوان در این رزمایش خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون، بیش از ۳۲هزار قلم از این جنس کالا در به همت پایگاه‌های مقاومت میان نیازمندان در محلات حوزه استحفاظی این ناحیه توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز به رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیز اشاره کرد و ادامه داد: حوزه‌ها و پایگاه‌های ناحیه ثارالله(ع) شیراز بیش از ۱۲۰ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه ۴۴۴ نفر از خواهران بسیجی این ناحیه در قالب گروه‌های جهادی درحال فعالیت هستند، گفت: این تعداد از خواهران بسیجی، علاوه بر جمع آوری، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، در کمک به کادر درمان بیمارستانهای کرونایی، تغسیل و تدفین اموات بانوی کرونایی، کمک به بیماران نیازمند در منازل، و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در طرح «حاج قاسم سلیمانی» فعالیت می‌کنند.

خانم جهانمردی، مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این مراسم گفت: از زمان شروع شیوع کرونا، خواهران بسیجی ناحیه ثارالله(ع) در قالب طرح‌های آتش به اختیار، در مقوله کمک‌های مؤمنانه و کمک به نیازمندان جامعه و اقشار آسیب دیده از کرونا وارد عمل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بسش از ۱۱۵هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است، گفت: برنامه امروز، به عنوان رزمایش نذر حیا با این سبک به صورت ابتکاری در این ناحیه برای اولین بار انجام می‌شود که پس از پایان برنامه، بسته‌ها میان نیازمندان و خواهران توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه فعالیت‌های بانوان بسیجی فقط محدود به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی نمی‌شود، تأکید کرد: فعالیت در طرح نذر رهایی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» کمک به کادر درمان و نیز بیماران نیازمند از دیگر فعالیت‌های ایام مبارزه با کرونای بانوان بسیجی است.

انتهای پیام
captcha