رونق کلاس‌های تابستانه آموزش قرآن عمان در بستر فضای مجازی
کد خبر: 3983633
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

رونق کلاس‌های تابستانه آموزش قرآن عمان در بستر فضای مجازی

وزارت اوقاف عمان اعلام کرد که کلاس‌های تابستانه آموزش قرآن عمان در بستر فضای مجازی با رونق ادامه دارد.

رونق کلاس‌های تابستانه آموزش قرآن عمان در بستر فضای مجازی

به گزارش ایکنا به نقل از شبیبه، به رغم شرایطی که  کشور عمان مثل همه جای جهان در شرایط همه‌گیری کرونا با آن مواجه است و تمام مدارس قرآن عادی در همه استان‌های این کشور در راستای تدابیر پیشگیرانه و به منظور حفظ جان مردم تعطیل هستند، اداره مدارس قرآن کریم وزارت اوقاف و امور دینی عمان نقش بزرگی را در سازگاری با شرایط موجود داشته است.

وزارت اوقاف و امور دینی عمان  تمام تلاش خود را صرف تداوم آموزش کتاب خداوند متعال به همه اقشار جامعه در هر کجا کرده است؛ آن هم از طریق کلاس‌های مجازی که از طریق برنامه‌های الکترونیکی آموزش قرآن برگزار می‌شود.

با شروع تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان در سال جاری و طبق تقویم سالانه مدارس قرآن کریم در وزارتخانه اوقاف و امور دینی عمان که به تأیید وزیر اوقاف و امور دینی این کشور رسیده است، دوره‌های تابستانه آموزش قرآن به دو دوره تقسیم می‌شود؛ در دوره نخست 22 هزار و 241 نفر دختر و پسر از همه گروه‌های سنی در 1480 کلاس مجازی حضور داشتند.

هلال بن حمود الریامی، مدیر اداره مدارس قرآن کریم وزارت ارشاد عمان می‌گوید هدف از دوره‌های تابستانی آموزش قرآن سرمایه‌گذاری روی وقت دانش‌آموزان و سایر افراد جامعه برای استفاده از آن در راستای مصالح خود، خانواده‌ها و جامعه آنهاست؛ علاوه بر  اینکه از طریق این کلاس‌های تابستانه، روند حفظ قرآن دانش‌آموزان و تشویق آنها به ادامه بی‌وقفه حفظ پیگیری می‌شود.

او همچنین گفت که برخی فعالیت‌های آموزشی و تفریحی نظیر مسابقات هم در جریان برگزاری این کلاس‌ها برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha