آغاز ثبت نام دوره تخصصی تبلیغ در مؤسسه دارالزهرا(س)
کد خبر: 3983975
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰

آغاز ثبت نام دوره تخصصی تبلیغ در مؤسسه دارالزهرا(س)

مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) حوزه علمیه از آغاز ثبت نام دوره تخصصی تبلیغ در هشت رشته تخصصی ویژه بانوان و آقایان خبر داد.

آغاز ثبت نام دوره تخصصی تبلیغ در موسسه دارالزهرا(س)به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن معنوی، مدیر مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) حوزه علمیه، 22 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 500 نفر در مؤسسه آموزشی تبلیغ دارالزهرا(س)، تحصیل کر‌ده‌اند که از سوی معاونت تبلیغ این مؤسسه جهت تبلیغ به مناطق مختلف کشور به‌صورت خانوادگی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به روند آموزشی تبلیغ، اظهار کرد: دوره آموزشی بلندمدت دو ساله با 21 موضوع، دوره کوتاه‌مدت فصلی با یک موضوع و دوره تخصصی یک ساله در یک رشته با 204 ساعت برای آمادگی مبلغان برگزار می‌شود.

معنوی در ادامه افزود: آموزش‌ها صرفا به‌صورت تئوری ارائه نمی‌شود، بلکه کلاس‌ها در قالب کارگاه‌های عملی و تحقیق‌محور است.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته در این مؤسسه، یادآور شد: یکی دیگر از مزایای تحصیل مبلغان در این مؤسسه برای فراگیرانی که به‌صورت خانوادگی به تحصیل می‌پردازند، مهد قرآن ویژه خردسالان است.

معنوی با اشاره به لزوم استمرار آموزش برای مبلغان، بیان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا هر ماه اعزام مبلغان به مناطق انجام می‌شد که اکنون به دلایل شرایط موجود در هفت استان کشور، از طریق فضای مجازی به فعالیت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه استقبال طلاب سایر شهرها نیز از آمو‌زش‌های این مؤسسه بسیار بالاست، تصریح کرد: با راه‌اندازی سایت آموزش غیر حضوری و اپلیکیشن تلفن همراه، تمام آموزش‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معنوی در خصوص پذیرش علاقه‌مندان، بیان کرد: فراخوان نحوه ثبت نام متقاضیان از طریق سایت مؤسسه و خبرگزاری‌های معتبر استان اطلاع‌رسانی شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی در بحث تبلیغ، یادآور شد: تشویق، پیگیری و جدیت ایشان در امر تبلیغ یکی از عوامل مهم در استقبال متقاضیان به امر تبلیغ است.

انتهای پیام
captcha