جمع‌آوری 292 میلیارد ریال نذورات قربانی در فارس
کد خبر: 3987701
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

جمع‌آوری 292 میلیارد ریال نذورات قربانی در فارس

طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد فارس، مبلغ 292 میلیارد و 500 میلیون ریال نذورات مردمی در روز عید قربان امسال جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 10 مردادماه در جمع خبرنگاران از جمع‌آوری 292 میلیارد و 600 میلیون ریال نذورات قربانی توسط خیران و نیکوکاران استان در روز عید قربان خبر داد.

وی یادآور شد: سال گذشته بالغ بر 18 میلیارد  تومان نذورات مردمی در روز عید قربان جمع‌آوری شده بود که امسال با توجه به مشارکت و همراهی خوب خیران و نیکوکاران، شاهد افزایش این کمک هستیم.

بذرافشان با بیان اینکه از مبلغ مذکور، 130 میلیارد ریال سهم مشارکت مردم در 235 مرکز نیکوکاری استان است، گفت: تمامی نذورات جمع‌آوری شده در مناطق هدف کمیته امداد استان و در بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ بانک ملی به‌نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #۱۰۷۱۸۸۷۷* از جمله روش‌های پرداخت نذورات مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha