جهاددانشگاهی در تولید علم و دانش فناورانه تبدیل به الگوی موفق شده است
کد خبر: 3989083
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

جهاددانشگاهی در تولید علم و دانش فناورانه تبدیل به الگوی موفق شده است

در بخشی از پیام تبریک نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی آمده است: «جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از استعدادهای جوان در حوزه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم و دانش فناورانه در کشور به یک الگوی موفق و معتبر تبدیل شده است».

به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «جهاد دانشگاهی فقط یک نهاد نیست بلکه یک فرهنگ و جهت گیری است که باید هر چه بیشتر در جامعه گسترش یابد و کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال به پیش ببرد». رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)  یکم تیرماه ۱۳۸۳

جهاددانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید علم دانش‌بنیان و فناورانه بر اساس توان ملی و آموزش‌های تخصصی، به ویژه در توسعه اشتغال جوانان نقش بزرگی داشته است و با بهره‌گیری از استعدادهای جوان در حوزه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در بحث تولید علم و دانش فناورانه در کشور به یک الگوی موفق و معتبر تبدیل شده است.

سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی بر همه‌ی دوستداران علم و فرهنگ کشور به ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این نهاد انقلابی تبریک و تهنیت باد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha