عرضه نرم افزار سرمایه‌گذاری مالی اسلامی در بریتانیا
کد خبر: 3990448
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

عرضه نرم افزار سرمایه‌گذاری مالی اسلامی در بریتانیا

یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه سرمایه‌گذاری، پلتفرمی را برای مشتریان خود در بریتانیا که به اصول اخلاقی و اسلامی معتقد هستند، راه‌اندازی کرده است.

عرضه نرم افزار سرمایه‌گذاری مالی اسلامی در بریتانیا

 

به گزارش ایکنا به نقل از The Arm Chair Trader، این شرکت که Wahed نام دارد، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری مالی را برای مشتریان راه‌اندازی کرده که بر روی تلفن همراه نصب می‌شود.

این برنامه که در IOS و Android موجود است، مجموعه‌ای از امکانات را برای افراد معتقد به شریعت اسلامی که به دنبال سرمایه‌گذاری و ایجاد ثروت به شیوه‌ای اخلاقی و با مسئولیت اجتماعی هستند، فراهم می‌کند.

عمر سلیمان، مدیر کل بخش بریتانیا در Wahed، می‌گوید: در دهه گذشته مشتریان بانکی پس از سال‌ها از رفتار‌های غیراخلاقی در صنعت بانکداری جهانی و بحران مالی سال 2008 ناامید شده‌اند. به طور شگفت انگیزی این امر منجر به افزایش چشمگیر سرمایه گذارانی شده که به دنبال فرصت‌هایی هستند که با ارزش‌های آنها مطابقت داشته باشد.

حساب سرمایه‌گذاری حلال در عرض چند دقیقه در دسترس است و با راه اندازی سریع و استفاده آسان، مشتریان می توانند برنامه Wahed را بارگیری کرده و حساب سرمایه‌گذاری حلال را در عرض چند دقیقه روی دستگاه تلفن همراه خود باز کنند. این ویژگی یک سپرده مستقیم و گزینه‌ای را برای مشتریان برای نشان دادن نمونه کارها برای سرمایه گذاری خود ارائه می‌دهد.

مشتریان همچنین می‌توانند مجموعه‌های متعددی ایجاد کنند که هر کدام اهداف و ریسک سرمایه‌گذاری مربوط خود را دارند. سرمایه‌گذاران می‌توانند مطمئن باشند که همه سودها حلال هستند و هیچ سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که در زمینه‌های غیراخلاقی مانند قمار، سلاح گرم، تنباکو یا مشروبات الکلی فعالیت می‌کنند، انجام نمی‌شود.

تا به امروز، Wahed بیش از 200هزار مشتری فعال در سراسر جهان با استفاده از فناوری پیشرفته جذب کرده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha