برگزاری مراسم سوگواری حسینی در جهاددانشگاهی فارس
کد خبر: 3990913
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

برگزاری مراسم سوگواری حسینی در جهاددانشگاهی فارس

در ایام دهه اول محرم، مراسم سوگواری حسینی با حضور جهادگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، در ایام دهه اول محرم، مراسم سوگواری حسینی با حضور جهادگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای باز ساختمان عدالت جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود.

این مراسم که همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی و مرثیه‌سرایی در سوگ سید و سالار شهیدان است، از شب گذشته، 23 مردادماه آغاز شده و تا شب عاشورا ادامه خواهد داشت.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد خاندان عصمت و طهارت، مراسم سوگواری حسینی هر شب از ساعت 20 تا 22 در ساختمان عدالت جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا و اولویت سلامت مردم، این مراسم معنوی هر شب به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرامی سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس به آدرس https://www.instagram.com/isojd.fars و همچنین از طریق لینک مستقیم http://savadrasane.ir/jdlive پخش می‌شود.

بابایی بیان کرد: در اجرای این برنامه سازمان فضای مجازی سپاه فجر و معاونت‌های مختلف جهاددانشگاهی فارس اعم از پشتیبانی و فرهنگی همکاری و مشارکت دارند.

 

انتهای پیام
captcha