تسلیت امام جمعه شیراز در پی درگذشت آیت‌الله موسوی‌نژاد
کد خبر: 3991056
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

تسلیت امام جمعه شیراز در پی درگذشت آیت‌الله موسوی‌نژاد

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، طی پیامی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدمحمود موسوی‌نژاد، مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) مرودشت را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از فارس، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدمحمود موسوی‌نژاد، مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) مرودشت، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«اِنّا لله وَ اِنَّا اِلَیهِ راجِعُون»

خانواده محترم و مکرّم آیت‌الله موسوی‌نژاد دامت برکاتهم

سلام علیکم  

استماع خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت‌الله آقای حاج سیدمحمود موسوی‌نژاد اعلی‌الله مقامه‌الشریف موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

از درگاه ایزد منّان مسئلت داریم این ذریه سادات که در طول حیات با برکت خود منشأ خدمات بی‌شماری از جمله تعلیم و تربیت طلاب و فضلای مکتب امام جعفر صادق علیه‌السلام بودند را مشمول رحمت واسعه خود قرار داده و در جوار امّ‌الائمه و السادات حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها متنعم به الطاف الهی گردد.

عروج الی‌الله این متقی وارسته را به اهالی شریف شهرستان مرودشت، علما و روحانیون، حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام و بالاخص بیت مکرّم آن فقید سعید تسلیت گفته، از درگاه ایزد منّان برای آن به حق پیوسته رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان و منسوبین محترم صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha