عزادار امام حسین(ع) نسبت به فساد بی‌توجه نیست
کد خبر: 3992579
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عزادار امام حسین(ع) نسبت به فساد بی‌توجه نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه عزادار امام حسین(ع) نمی‌تواند فساد را ببیند و نسبت به آن بی‌توجه باشد، گفت: امام حسین(ع) یک مبارز سیاسی با مسئله فساد است و طرفداران حضرت نیز باید دارای این ویژگی باشند.

عزادار امام حسین(ع) نسبت به فساد بی‌توجه نیستبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه استان همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز اول شهریورماه در جمع مدیران استان با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های بعثت انبیا مسئله اصلاح جامعه و مبارزه با مفاسد در عرصه‌های گوناگون است، افزود: خلیفه الهی انسان در عالم، فلسفه خلقت بشر بوده است اما فساد مانع از رسیدن به این جایگاه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه عزادار امام حسین(ع) نمی‌تواند فساد را ببیند و نسبت به آن بی‌توجه باشد، ادامه داد: امام حسین(ع) یک مبارز سیاسی با مسئله فساد است و طرفداران حضرت نیز باید دارای این ویژگی باشند.

شعبانی بیان کرد: اسلام به هیچ وجه حکومت طاغوت را به رسمیت نمی‌شناسد و به همین دلیل است که امام حسین(ع) با یزید که منشأ فساد بود مبارزه کرد.

وی اظهار کرد: فساد ضرورتاً اختلاس و بی‌حجابی نیست و گاهی فساد در ادارات و انجام ندادن کار مردم است که باید در مقابل آن ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در پایان با بیان اینکه دشمنان اسلام هیچ گاه نتوانستند کاری انجام دهند چرا که حسین (ع) نام خدا است و نام خدا تا قیامت باقی خواهد ماند، گفت: رضا شاه، متوکل عباسی و دیگران به دنبال تخریب قبر مطهر امام حسین(ع) بودند.

انتهای پیام
captcha