درب امامزادگان اصفهان به روی زائران باز است
کد خبر: 3999883
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
در اربعین حسینی؛

درب امامزادگان اصفهان به روی زائران باز است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به خارج شدن این استان از وضعیت قرمز، گفت: درب امامزادگان استان اصفهان برای پذیرایی از زائران در روز اربعین حسینی باز است.

درب امامزادگان اصفهان به روی زائران باز است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، اظهار کرد: گرامیداشت ایام اربعین در واقع زنده نگه داشتن دین اسلام است و امیدواریم با پایان کرونا، با امنیت خاطر بیشتری نسبت به برگزاری مراسم‌ باشکوه و درخور این ایام اقدام کنیم.

وی با اشاره به بهبود وضعیت استان اصفهان در خصوص شیوع کرونا، گفت: خوشبختانه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، استان از وضعیت قرمز خارج شده و اکثر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام مراجع ذی‌صلاح برگزاری مراسم اربعین حسینی با در نظر گرفتن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امامزادگان منعی ندارد، افزود: درب امامزادگان استان اصفهان برای برگزاری مراسم اربعین به روی زائران باز است.

حجت‌الاسلام روان با اشاره به اینکه روند برگزاری برنامه‌های روز اربعین در هر امامزاده با توجه به برنامه‌های هیئت‌ها تدوین شده است، ادامه داد: برنامه‌های امامزادگان در بستر فضای مجازی نیز در معرض دید عزاداران حسینی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در هر شهرستان نیز بر اساس نظر ستاد مقابله با کرونا برنامه‌های اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha