تولید 60 برنامه چند رسانه‌ای با محوریت کلام علوی در انگلیس
کد خبر: 4000282
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

تولید 60 برنامه چند رسانه‌ای با محوریت کلام علوی در انگلیس

مرکز اسلامی انگلیس و دفتر نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در لندن، مجموعه‌ای از برنامه‌های چند رسانه‌ای(مالتی مدیا) مشتمل بر تبیین تربیتی فرمایشات امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه را با عنوان «کلامِ خِرَد» (Word of Wisdom) تولید کرده‌اند.

به گزارش ایکنا؛ این مجموعه شامل 30 برنامه به زبان فارسی و 30 برنامه به زبان انگلیسی است. در هر کدام از این مالتی مدیاها، موشن گرافی حدیث به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی قرار داده شده است. این موشن گرافی، مبتنی بر تصویرسازی گرافیکی مفهومی مبتنی بر هر کدام از احادیث یادشده است. هر کدام از این موشن گرافی‌ها، حدود یک دقیقه هستند.

در قسمت دوم هر کدام از این مالتی مدیاها، یک تبیین تربیتی 3 دقیقه‌ای از آن حدیث ارائه شده است. این تبیین‌های 3 دقیقه ای در زبان فارسی به وسیله حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی و در زبان انگلیسی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا رضوی ارائه شده است.

در این چارچوب، پیش از این 90 مالتی مدیای کوتاه از فرمایشات امام حسین(ع)، 30 مالتی مدیا از آیات قرآن کریم از سوی مرکز اسلامی انگلیس تولید و عرضه شده بود.

بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس؛ در ادامه این سری از تولیدات کلام خِرَد، یک سری مالتی مدیا از فرمایشات امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه نیز از سوی این مرکز تولید و عرضه خواهد شد.

این مالتی مدیاها، در شبکه‌های اجتماعی و نیز در شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای مختلف عرضه شده و خواهند شد. همچنین مجموعه‌ای از کارت پستال‌های مربوط به این طرح‌های گرافیکی نیز چاپ و منتشر شده و خواهد شد. علاوه بر آن، در نظر است که نمایشگاههایی از این طرح های گرافیکی در مراکز اسلامی انگلیس برگزار شوند.

انتهای پیام
captcha