رشد 39 درصدی جمع‌آوری صدقه در البرز
کد خبر: 4001207
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
مدیرکل کمیته امداد البرز بیان کرد:

رشد 39 درصدی جمع‌آوری صدقه در البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: هم‌اکنون حدود ۱۶۴ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۳ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌ شده‌اند.

البرز 164 هزار صندوق صدقه دارد

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، هفتم مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به روش نوین پرداخت صدقات با کد QR که یک روش پرداخت الکترونیکی است، اظهار کرد: به‌دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا مردم نیکوکار می‌توانند با این روش نوین از طریق تلفن همراه خود به نیازمندان کمک کنند.

وی افزود: مردم خیر البرز از ابتدای سال جاری تاکنون هشت میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان صدقه نقدی و غیرنقدی پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز با تأکید بر اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌ شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۶۴ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۳ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌ شده‌اند.

این مسئول از آمادگی دفاتر ۱۳گانه کمیته امداد و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌ حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha