تجلیل از سربازان امریه جهاد دانشگاهی واحد مازندران
کد خبر: 4002071
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

تجلیل از سربازان امریه جهاد دانشگاهی واحد مازندران

همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از سربازان مستقر در حوزه پژوهشی جهاد دانشگاهی مازندران تجلیل شد.

تجلیل از سربازان امریه جهاد دانشگاهی واحد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، محمدرضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، امروز 11 مهرماه با اهدای جوایز و لوح سپاس از سربازان امریه، آقایان دانیال باتبی و امیرحسین هادی‌تبار، تقدیر کرد.

در این مراسم، شافعیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، جوانان را افسران مقابله با جنگ نرم، معرفی کرده است، تصریح کرد: اعتماد رهبری به نسل جوان یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و لازم است که جوانان این مهم را قدر بدانند و از این بستر برای شکوفایی علمی و ایده‌پردازی در جهت خودکفایی کشور بهره ببرید.

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: اکنون شما در یک محیط دانشگاهی با همه امکانات آزمایشگاهی و رفاهی، دوران سربازی را می‌گذرانید بنابراین باید همچون دفاع مقدس حماسه‌ساز شوید و با تولید ثروت از علم برای رشد و بالندگی ایران اسلامی تلاش کنید.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، جوانان را به خواندن خاطرات رزمندگان در دفاع مقدس توصیه کرد و گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه است و همه فضایل انسانی در شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس متبلور بود که مرور این خاطرات در رشد فضایل اخلاقی شخص بسیار موثر است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی همه امکانات خود و دیگر دانشگاه‌های استان را برای ایده‌پردازی و فعالیت‌های پژوهشی سربازان امریه جهاد دانشگاهی در اختیارشان قرار می‌دهد.

در این مراسم که با حضور سید محمد حسینی معاون پشتیبانی و فاطمه قلی‌زاده، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد لوح تقدیر به سربازان نمونه این واحد اهدا شد.

انتهای پیام
captcha