میزبانی امارات از وزیر صهیونیستی که خواستار کشتار مادران فلسطینی شده بود
کد خبر: 4002145
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

میزبانی امارات از وزیر صهیونیستی که خواستار کشتار مادران فلسطینی شده بود

وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی برای دیدار با همتای اماراتی و شرکت در نمایشگاه بین‌المللی «اکسپو» دبی، امروز یکشنبه به امارات رفته است.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به امارات سفر کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در سایت اینترنتی خود اعلام کرد: ایلت شاکد متعلق به حزب راست‌گرای یامینا، امروز با سیف بن زاید آل نهیان، همتای اماراتی خود دیدار می‌کند.

کانال هفت رژیم صهیونیستی تأیید کرد که وزیر اسرائیلی به امارات سفر کرده و قرار است در آنجا پس از دیدار با همتای اماراتی خود در مراسم افتتاح غرفه اسرائیل در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی حضور یابد.

شاکد به مواضع افراطی خود در مخالفت با هر‌گونه توافق با فلسطینی‌ها و هر‌گونه مبادله اسرا با آنها مشهور است.

او در سال 2014 با بازنشر مطلبی در فیس بوک خود همه ملت فلسطین را دشمن اسرائیل خواند و خواهان نابودی شهرها و روستاهای آن با همه زیرساخت‌هایش شد.

شاکد بار دیگر هم در اظهاراتی علنی به کشتار نیروهای مقاومت فلسطین و مادرانش تحریک کرد و ضمن تروریست خواندن آنها، خواهان نابودی خانه‌هایشان شد.

شاکد پس از این اظهارات خود با انتقادهای شدیدی حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه شد تا جایی که وقتی که وزیر دادگستری کابینه سابق رژیم صهیونیستی شده بود، ناچار شد از مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کند.

به دنبال توافق سال گذشته، عادی‌سازی روابط بین ابوظبی و تل‌آویو، دو طرف سفارت‌هایشان را دایر کردند و از آن زمان سفرهای مقام‌‌های اماراتی و صهیونیستی بیشتر و علنی شده است.

انتهای پیام
captcha