کتاب «شعر دفاع مقدس» در البرز منتشر می‌شود
کد خبر: 4003872
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

کتاب «شعر دفاع مقدس» در البرز منتشر می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از چاپ کتاب شعر دفاع مقدس و مقاومت شاعران استان خبر داد و گفت: آثار شرکت‌کنندگان پس از ارزیابی کمیته داوری و در صورت دارا بودن استانداردهای ادبی لازم، انتخاب و در قالب کتاب منتشر می‌شود.

کتاب «شعر دفاع مقدس» در البرز منتشر می‌شود

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از چاپ کتاب شعر دفاع مقدس و مقاومت شاعران استان خبر داد و گفت: این کتاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان، وامدار رزمندگان و ایثارگران هستند و از همین رو زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، تکلیف دینی و وظیفه ملی است، افزود: این کتاب با مشارکت انجمن ادبی اتاق آبی البرز تدوین و منتشر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: استان البرز قطب شعر آئینی کشور است و طبعاً آثار زیادی در این حوزه از شاعران البرزی وجود دارد که امکان چاپ همه این آثار، میسر نیست. لذا، هر یک از شاعران استان البرز می‌توانند برترین اثر خود را با لحاظ و رعایت شرایط مندرج در فراخوان، ارسال کنند.

این مسئول با بیان اینکه آثار شرکت‌کنندگان پس از ارزیابی کمیته داوری و در صورت دارا بودن استانداردهای ادبی لازم، انتخاب و در قالب کتاب منتشر می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت مشاهده فراخوان چاپ کتاب شعر دفاع مقدس و مقاومت شاعران استان البرز به پورتال ارشاد البرز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha