مروری بر برنامه‌های ارشاد البرز در هفته ملی کودک
کد خبر: 4004236
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

مروری بر برنامه‌های ارشاد البرز در هفته ملی کودک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: همزمان با آغاز هفته کودک برنامه‌های متنوعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کودکان استان اجرا می‌شود.

تشریح برنامه‌های ارشاد البرز در هفته ملی کودک

ناصر مقدم، مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هفته ملی کودک، فرصتی است تا باری دیگر به یاد بیاوریم در کنار ما انسان‌های معصوم و کوچکی زندگی می‌کنند که آینده آنها در گرو تصمیم‌گیری‌های امروز ماست و ما وظیفه داریم همواره در جهت ارتقای حقوق آن‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: بی‌شک برای رسیدن به اهداف بلندمدت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ ایران اسلامی، دقت و توجه به آینده‌‌سازان این سرزمین در زمره‌ مهمترین امور خواهد بود. لذا، در این راستا و به‌مناسبت این هفته برنامه‌های متعددی در سطح استان به‌صورت ویژه برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این مسئول، اهدای کتاب به کودکان مناطق روستایی، اهدای کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه نقاشی، برگزاری کارگاه مجازی مهارت‌های زندگی از سوی مؤسسه پرورش نبوغ البرز را ار جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: شعرخوانی کودکان در مراسم بزرگداشت حافظ، کارگاه مباحث دینی به همت مؤسسه کوثر، جشنواره مجازی ادبی و تولید محتوای رسانه‌ای با موضوع کودک و سواد رسانه‌ای نیز برای گرامی‌داشت هفته ملی کودک در استان اجرایی خواهد شد.

مقدم در پایان با تأکید بر اینکه افزایش توجه بزرگسالان به رعایت حقوق کودکان از مهم‌ترین اهدف برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک است، بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم مراقبت از کودکان و پیشگیری از ابتلای آنان به ویروس کرونا، برنامه‌های حضوری هفته ملی کودک با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha