ثبت‌نام دوره جدید طرح «مشکوة» در البرز
کد خبر: 4006139
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

ثبت‌نام دوره جدید طرح «مشکوة» در البرز

فراخوان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در طرح حفظ تلفنی قرآن کریم «طرح مشکوة» ویژه افراد کم‌توان جسمی حرکتی و نابینایان در البرز اعلام شد.

ثبت‌نام دوره جدید طرح «مشکوة» در البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره جدید طرح «مشکوة» در البرز خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این طرح از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ویژه افراد کم‌توان جسمی حرکتی و نابینایان انجام شده است.

وی افزود: فراخوان ثبت‌نام هم‌زمان با آغاز ماه ربیع‌الاول منتشر شده و علاقه‌مندان برای حضور در این طرح می‌توانند تا ۲۰ آذرماه سال‌جاری با مراجعه به سایت http://meshkat.isqa.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: این طرح برای استفاده آسان‌تر کم‌توانان جسمی- حرکتی و نابینایان به‌منظور بهره‌گیری از خدمات آموزشی به شیوه غیرحضوری(تلفنی) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز گفت: از دیگر اهداف مهم این طرح تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور و ایجاد شرایط مناسب برای ترویج حفظ قرآن کریم است.

وی در پایان بیان کرد: این طرح به ارتقای سطح علمی کم‌توانان جسمی- حرکتی و نابینایان برای ایجاد رقابتی سالم و سازنده در مسیر فعالیت‌های قرآنی کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha