ششمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4007467
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

ششمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی اصفهان برگزار شد

ششمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، ششمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان امروز شنبه، اول آبان‌ماه برگزار شد.

جلسه با تلاوت قرآن کریم آغاز شد، سپس حسین‌علی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان اصفهان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته طی یک ماه ارائه داد، بعد از آن اعضا به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان‌علی‌ معتمدی، مدیرکل اداره ارشاد اسلامی اصفهان ضمن تشکر از اعضا، رویکرد و طرز تفکر هیئت مدیره جدید به بیان سخنانی پرداخت و گفت: به ظرفیت‌های قرآنی استان، نگرش کلی وجود داشته باشد و از ظرفیت‌ دانشگاه‌ها جهت فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

وی با تأکید بر استفاده از هیئت اندیشه‌ورز در اتحادیه با هماهنگی دو معاونت فرهنگی و هنری اداره ارشاد، به ارائه پیشنهاد برگزاری کنگره مفاخر قرآنی استان و مردم‌‌محور شدن بیشتر فعالیت‌های قرآنی پرداخت.

معتمدی اظهار کرد: برنامه و چشم‌انداز سه ساله جهت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان تنظیم شود.

همچنین ایشان در پایان سخنان خود، مساعدت معنوی زیرمجموعه خود در فعالیت‌های قرآنی را اعلام کرد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین علاءالدین، رئیس هیئت مدیره درخواست مستندسازی مفاخر قرآنی استان، برگزاری نمایشگاه قرآنی در زمینه خطاطی، تابلوهای نقاشی و هنری و نمایشگاه آثار و محصولات قرآنی در محل اتحادیه را داشت.

انتهای پیام
captcha