فعالیت‌ مراکز قرآنی شهرداری تهران حضوری می‌شود
کد خبر: 4009801
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران:

فعالیت‌ مراکز قرآنی شهرداری تهران حضوری می‌شود

رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران با بیان اینکه فعالیت‌ مراکز قرآنی حضوری می‌شود، گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر از پرسنل شهرداری در قالب آموزش ضمن خدمت، قرآن را فرا گرفتند.

سیدحسین موسوی‌بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اقدامات و برنامه‌‌های این شورا، اظهار کرد: تاکنون به بیش از ۳۴ هزار نفر از پرسنل شهرداری تهران آموزش داده‌ایم که به عنوان آموزش ضمن خدمت ارائه شد و شامل روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 دارالقرآن فعالیت می‌کنند و در حال اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در مناطق شهرداری تهران هستند، گفت: در دارالقرآن‌های مرکزی تمامی فعالیت‌ها متمرکز بر قرآن و ذیل آن انجام می‌شود. اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مراکز دارالقرآن شهرداری تهران منوط به منطقه فعالیت آنهاست و در کنار آموزش قرآن، آموزش سرود و ... را هم برگزار می‌کنند.
 
موسوی‌بلده با بیان اینکه با توجه به کاهش محدودیت‌ها، فعالیت‌ مراکز قرآنی شهرداری تهران حضوری خواهد شد، اظهار کرد: در این حوزه با کمبود بودجه مواجه هستیم و انتظار نداریم که همانند سال‌های قبل شاهد فعالیت چشمگیر این مراکز باشیم. مشکلات مالی دو سال گذشته فعالان قرآنی را بسیار آزرده‌ خاطر کرد و دارالقرآن‌های شهرداری تهران دوران سختی را پشت سر گذاشتند. امیدواریم با حمایت‌ متولیان امر بتوانیم به روال گذشته بازگردیم.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha