مسابقه «رسانا» ویژه دانش‌آموزان البرزی برگزار می‌شود
کد خبر: 4012739
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

مسابقه «رسانا» ویژه دانش‌آموزان البرزی برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز گفت: نخستین مسابقه رسانا با رویکرد تربیتی و بصیرتی در بستر شبکه شاد و سروش برای دانش‌آموزان استان فراخوان شد.

مجتبی فریدونی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرزمجتبی فریدونی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نخستین مسابقه رسانا با محوریت خطبه‌های نماز جمعه امام‌جمعه کرج با رویکرد تربیتی و بصیرتی در بستر شبکه شاد و سروش برای دانش‌آموزان استان فراخوان شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را بصیرت‌افزایی، انسجام بخشی، وحدت، همدلی جامعه اسلامی، آگاهی از نقش تعیین‌کننده و اثرگذاری نماز جمعه در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: این مسابقه در دو بخش انفرادی و گروهی در قالب پوستر، پلاکست، اینفوگرافیک، کلیپ، رادیو مدرسه و نشریه الکترونیک برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز بیان کرد: دانش‌آموزان البرز تا ۱۵ آذرماه سال جاری فرصت دارند در محورهای اعلام شده به شناسه gomnam۶۸@(دختران) و bagheri_۹۹۹@(پسران) آثارشان را ارسال کنند.

فریدونی تصریح کرد: به گروه اول برگزیدگان ۳۰۰ هزار تومان کارت هدیه، کتاب، شش گیگ اینترنت، گروه دوم ۲۰۰ هزار تومان کارت هدیه، کتاب، چهار گیگ اینترنت و گروه سوم ۱۰۰ هزار تومان کارت هدیه، کتاب و دو گیگ اینترنت و در بخش انفرادی نیز جایزه ویژه و سه گیگ اینترنت به برگزیدگان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha