ثبت‌نام مسابقه تفسیر ویژه کارگران آغاز شد
کد خبر: 4013054
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

ثبت‌نام مسابقه تفسیر ویژه کارگران آغاز شد

دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد برای پنجمین دوره متوالی، طرح آموزشی سوره مبارکه اعلی را همراه با مسابقه در سراسر کشور ویژه کارگران برگزار کند.

حسین فلاح خوش‌مشرب، مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آغاز ثبت‌نام آموزش به همراه مسابقه تفسیر سوره مبارکه اعلی ویژه کارگران سراسر کشور گفت: دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد برای پنجمین‌بار متوالی دوره آموزشی سوره مبارکه اعلی را همراه با مسابقه در سراسر کشور ویژه کارگران برگزار کند.

وی گفت: این طرح آموزشی به صورت یک‌ماهه و به شکل صورت مجازی و کاملا رایگان از طریق پیام‌رسان‌های داخلی مانند سروش برگزار می‌شود. این آموزش‌ها هم در بخش تفسیر حفظ و روخوانی سوره اعلی را دربر می‌گیرد.

‌فلاح خوش‌مشرب افزود: دارالقرآن خانه کارگر از زمان شیوع ویروس کرونا آموزش‌های مجازی را برای کارگران برقرار کرده است تا بتوانند به صورت رایگان از این آموزش‌ها استفاده کنند. هم اکنون بیش از دو هزار نفر از این آموزش‌ها در کل کشور در قالب آموزش‌های یک‌ماهه بهره‌مند می‌‌شوند.

مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر افزود: این آموزش‌ها از تاریخ ۱۲ آذر آغاز می‌شود. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند نام شهر خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک یا با مراجعه به سایت دارالقرآن خانه کارگر ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha