حماس خواستار راهبرد ملی برای مقابله با سیاست‌های صهیونیستی در قدس شد
کد خبر: 4014456
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

حماس خواستار راهبرد ملی برای مقابله با سیاست‌های صهیونیستی در قدس شد

مسئول دفتر امور قدس در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) طی اظهاراتی خواستار تدوین راهبرد ملی جامع برای مقابله با سیاست‌های دشمن صهیونیستی در شهر قدس شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هارون ناصرالدین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی به انتقال وزارتخانه‌هایش به شهر قدس اشغالی حلقه تازه‌ای از زنجیره تلاش‌های این رژیم برای سلطه بر این شهر به شمار می‌رود. 

وی افزود که این اقدام رژیم صهیونیستی تلاشی نافرجام در زمینه تحمیل واقعیت‌های پوشالی محسوب می‌شود. 

هارون ناصرالدین یادآور شد که پایداری فرزندان ملت فلسطین در شهر قدس دژ مستحکمی است که تمامی تلاش‌های توطئه‌آمیز دشمن صهیونیستی در زمینه یهودی‌سازی بیت‌المقدس را به شکست می‌کشاند. 

وی اظهار کرد که ناکامی دولت رژیم اشغالگر قدس در زمینه ملزم کردن وزارتخانه‌هایش به انتقال دفاترشان به قدس عمق بحران سیاسی اسرائیل را نشان می‌دهد.

زخمی‌شدن بیش از 130 فلسطینی در درگیری با اشغالگران صهیونیست در قدس

فلسطینیان ساکن شهرک‌های سلوان و العیسویه در شهر قدس از شب گذشته تا بامداد امروز جمعه با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از انجمن پزشکی الامل، در جریان این درگیری‌ها بیش از 130 فلسطینی زخمی شدند. 
حماس خواستار راهبرد ملی برای مقابله با سیاست‌های صهیونیستی در قدس شد
این انجمن با ارائه گزارشی آماری ضمن اشاره به این مطلب، تاکید کرد که یک نظامی اسرائیلی نیز در جریان این درگیری‌ها زخمی شد.

از سوی دیگر، منابع محلی اعلام کردند که اشغالگران صهیونیست به منازل فلسطینیان در شهرک سلوان یورش بردند و به سوی آنها گلوله‌های گازی و صوتی شلیک کردند. 

فلسطینیان غیور شهرک العیسویه با پرتاب بمب‌های دستی و بطری‌های آتش‌زا اشغالگران صهیونیست را هدف حمله قرار داده و با آنان درگیر شدند.
انتهای پیام
captcha