چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی دریایی برگزار شد + عکس
کد خبر: 4015270
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی دریایی برگزار شد + عکس

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور، دانشجو و وظیفه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مجازی با حضور ۲۵۰ نفر برگزار شد

نیروی دریاییبه گزارش ایکنا، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور، دانشجو و وظیفه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آبان‌ماه به مدت سه‌روز به‌صورت مجازی و از طریق اسکای‌روم در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و اذان با حضور ۲۵۰ نفر برگزار شد.
 
داوری این دوره از مسابقات را یوسف عرب‌جزی،‌ علی‌اکبر گلابزایی و حمیدرضا نصیری بر عهده داشتند که در نهایت تیم قرآنی منطقه یکم بندر عباس، منطقه سوم کنارک و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
 
حجت‌الاسلام داودی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نداجا، ضمن تشکر از شرکت تعداد زیادی از متسابقان از مناطق و پایگاه‌های نداجا در این دوره از مسابقات بیان کرد: این دوره به مدت سه روز در ستاد نداجا به صورت مجازی برگزار و در پایان نفرات منتخب جهت شرکت در مسابقات آجا که به میزبانی نیروی هوایی برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.
چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی دریایی برگزار شد
 
حجت‌الاسلام صنعت‌پور، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز در حاشیه بازدید از مسابقات قرآنی این نیرو ضمن تشکر از زحمات عوامل اجرایی و داوران مسابقه اظهار کرد: معنوی بودن، از مؤلفه‌های اصلی نیرو‌های مسلح و ارتش قرآنی ما است.
 
وی افزود: برگزاری مسابقات سالانه به صورت مستمر و منظم یکی از بستر‌های بروز و پرورش استعدادهاست که به فضل الهی در شرایط کرونایی نیز این برنامه در حال انجام است. همچنین با حمایت فرماندهی محترم نیرو در حال انجام فعالیت‌های ویژه‌ای در حوزه قرآن کریم هستیم که به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور ثمراتش را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha