کوچه‌های بی‌نام کرج مزین به نام شهدا می‌شوند
کد خبر: 4015901
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

کوچه‌های بی‌نام کرج مزین به نام شهدا می‌شوند

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمام معابر بی‌نام این کلانشهر مزین به نام شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و سلامت می‌شوند.

کوچه شهدا

به گزارش ایکنا از البرز، علیرضا رحیمی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج، سوم آذرماه در جمع خبرنگاران، گفت: مهلت یک ماهه به شهرداری کرج برای شناسایی معابر بی‌نام و یا نیازمند تغییر نام داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در قالب طرح دو فوریتی با رأی اکثریت اعضای شورای شهرکرج به تصویب رسید، افزود: اولویت نامگذاری و تغییر نام در این معابر با نام شهدای کوچه‌ها و محلات کلانشهر کرج است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری نیز به نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا از جمله شهدای جنگ تحمیلی، شهدای حرم و شهدای سلامت تأکید شده است که امیدواریم بتوانیم با این اقدام گام مؤثری در پیشبرد فرمایشات ایشان برداریم.

رحیمی خوانا بودن را یکی از ویژگی‌های مهم هر شهر برشمرد و نداشتن نام یا نامناسب بودن اسامی را از مشکلات شهر کرج بیان کرد و گفت: ضروری است به سرعت نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

وی تأکید کرد: مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج باید ظرف مهلت یک ماهه معابر و کوچه‌های بی‌نام را شناسایی و برای طرح در کمیته نامگذاری، به شورای شهر کرج معرفی کنند.

انتهای پیام
captcha