سخنرانی رهبر انصارالله یمن در سالگرد شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی
کد خبر: 4039269
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷

سخنرانی رهبر انصارالله یمن در سالگرد شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی

سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز در یک سخنرانی به مناسبت سالروز شهادت و ترور شهید سید حسین بدرالدین الحوثی به بیان آخرین مواضع این جنبش در خصوص تحولات داخلی و منطقه‌‌ای پرداخت.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، رهبر انصارالله یمن در سخنان امروز خود، شهید حسین بدرالدین الحوثی را پرچم‌دار طرح قرآنی و عدالت دانست و به مواضع وی در حمایت آشکار از فلسطین و مخالفت با سازش و عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی اشاره کرد.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: برخی کشورها تلاش دارند چهره دیگری از رژیم صهیونیستی ترسیم کرده و زشتی‌های آن را بپوشانند و این رژیم را به عنوان دوستی معرفی کنند که باید با آن ائتلاف و همزیستی کرد اما در واقع کسانی که در راه عادی‌سازی قدم برداشته‌اند، علیه جریان مقاومت فلسطینی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: رسانه‌های دشمن که در دفاع از عادی‌سازی روابط و علیه فلسطین فعالیت می‌کنند، دست به تبلیغ علیه مجاهدین فلسطینی زده و آن‌ها را مزدور ایران معرفی می‌کنند. جریان‌های وابسته به مردم فلسطین توهین کرده و از موضع اسرائیل تمجید می‌کنند و در داخل امت اسلام جریان‌هایی شکل گرفته که علیه تمامی اصول و ارزش‌های کشورهای عربی و اسلامی فعالیت می‌کنند.

الحوثی یکی از اقدامات جریان‌های حامی صهیونیست‌ها را دشمنی با حزب‌الله و مبارزه رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی و مالی و تلاش برای محاصره آن دانست و افزود: حزب‌الله لبنان پیروزی‌های عظیمی برای تمامی امت به ارمغان آورده و آبروی امت اسلام را در مبارزه با دشمن صهیونیستی حفظ کرده است.

وی تأکید کرد: جریان‌های وابسته به دشمن، به مقابله با سوریه، عراق، ایران و ملت مظلوم بحرین و ملت مظلوم ما پرداخته‌اند و با دشمنان امت اسلامی متحد شده‌اند.

رهبر انصارالله یمن، راه و مسیر شهید حسین بدرالدین الحوثی را حمله به جریان‌ها و نیروهای مزدور دشمن صهیونیستی و آمریکایی دانست و گفت: او این مسیر را بر اساس آموزه‌های قرآنی پیش می‌برد.

وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند هیچ اقدامی جدی و جریان آزادی‌خواهی مانع طرح‌های آن‌ها شود و دشمنی آن‌ها با عقاید دینی امت اسلام و چشم‌انداز فکری و راهبردی آن است.

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد: آمریکا، فروپاشی کامل و تسلیم همه جانبه امت اسلام را تضمینی برای امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند.

وی تصریح کرد: نهادن نام توافقنامه ابراهیمی بر روی توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، با هدف تسلط صهیونیست بر اسلام صورت گرفته است و سازشکاران تسلیم شدن و روی‌گردانی از حقوق مردم فلسطین را «صلح» معرفی می‌کنند.

عبدالملک الحوثی در ادامه افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با حقارت به حکومت‌های سعودی و امارات و آل خلیفه در بحرین می‌نگرند، ارزشی برای این حکومت‌ها قائل نیستند و تنها آن‌ها را ابزاری برای خود می‌دانند.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند کشورهای اسلامی در حالت تنش آمیز و پر از بحران باشد تا مانع نهضت و بیداری شود؛ آن‌ها ایران را دشمن عرب و مسلمانان و رژیم صهیونیستی را دوست مسلمانان معرفی می‌کنند و هرگاه فرد یا جریانی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب موضع گرفت، او را مجوس، کودتاگر و  مستبد می‌نامند.

الحوثی با بیان اینکه فتنه‌انگیزی و جنایت و محاصره یمن در راستای سیاست‌های مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: اقدامات ما عامل مشکلات نیست ما خواهان حقوق و آزادی و استقلال خود هستیم، اما دشمنان امت به دنبال تضعیف و نابودی ملت ما هستند.

رهبر انصارلله یمن، جهت‌گیری ایمانی، حفظ حقوق مردم و هویت و ایستادگی‌ در برابر توطئه‌ها را اساس نظریه شهید حسین بدرالدین الحوثی ذکر کرد و گفت: ما در مسیر خود به خداوند توکل کرده‌ایم و آن‌ها همه چیز را در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند.

وی در پایان تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند یمن پیرو آمریکا و رژیم صهیونیستی و خادم دشمنان اسلام شود با این حال مسیری که مردم یمن در پیش گرفته‌اند، مسیر درستی است و به زودی از سختی‌ها و تهدیدات عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha