آخرين تحولات فلسطین / از شهادت جوان فلسطینی در «ام الفحم» تا سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری
کد خبر: 4018060
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

آخرين تحولات فلسطین / از شهادت جوان فلسطینی در «ام الفحم» تا سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری

یک جوان فلسطینی صبح امروز، 12 آذرماه، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در «ام الفحم» واقع در داخل اراضی اشغالی 48 به شهادت رسید. 

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «فلسطین آنلاین»، نظامیان صهیونیست «فتحی محمد جبارین»، جوان فلسطینی را صبح امروز به بهانه زیرگرفتن دو نظامی اسرئیلی هدف گلوله قرار دادند که در پی این جنایت وی به شدت زخمی شد و به شهادت رسید. 
 
در این عملیات شهادت‌طلبانه که صبح امروز رخ داد، دو جوان فلسطینی در شهر «ام الفحم» واقع در اراضی اشغالی سال 1948 میلادی، با سوار بر خودرو به سمت نظامیان صهیونیستی حمله کردند.
 
بر اثر این حمله دو نظامی صهیونیست زخمی شدند که در مقابل نیز بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی، یک از این جوانان فلسطینی شهید و فرد دیگر زخمی شد. پلیس رژیم اسرائیل مدعی شده است که در داخل خودروی آن‌ها یک سلاح اتوماتیک کشف کرده است.

عملیات شهادت‌طلبانه امروز پس از آن صورت گرفت که شب گذشته نیز مأموران رژیم صهیونیستی شش فلسطینی را در شهر ام الفحم، به اتهام ایجاد آشوب دستگیر کرده بودند.

سرکوب فلسطینیان ساکن کرانه باختری

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست صبح امروز جمعه بار دیگر به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند. 
 
براساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست با حمله به شهرهای الخلیل و بیت لحم، به خانه‌های تعدادی از شهروندان فلسطینی یورش برده و آنها را تفتیش و 4 فلسطینی را بازداشت کردند. 

شایان ذکر است که نیروهای ارتش صهیونیستی هر روز به شهرها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری یورش می آورند و دست به سرکوب فلسطینیان می زنند. 
أخرين تحولات فلسطین / از شهادت جوان فلسطینی در «ام الفحم» تا سرکوب فلسطینیان در کرانه باخنری
انتهای پیام
captcha