افتتاحیه مسابقات ملی تلاوت مجلسی در قائمشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4018780
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

افتتاحیه مسابقات ملی تلاوت مجلسی در قائمشهر برگزار می‌شود

عضو شورای شهر قائمشهر از برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات ملی تلاوت مجلسی با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد قائمشهر خبر داد.

مهدی ابراهیمی، عضو شورای شهر قائمشهرمهدی ابراهیمی، عضو شورای شهر قائمشهر، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی قرآنی شهرداری قائمشهر همکاری با برگزارکنندگان رویداد مهم قرآنی با عنوان مسابقات ملی تلاوت مجلسی در قائمشهر است.

وی افزود: مرحله استانی این مسابقات با همکاری همه دستگاه‌ها ۱۶ مهرماه در مصلای قائمشهر برگزار شد و با توجه به سطح مطلوب برگزاری این مسابقات، قائمشهر به عنوان میزبان مرحله ملی این جشنواره انتخاب شد.

ابراهیمی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات با حضور ۶۰ قاری برتر از سراسر کشور در قائمشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: افتتاحیه این مسابقات روز ۲۳ آذرماه در دانشگاه آزاد قائمشهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری افتتاحیه در روز ۲۳ آذرماه متسابقین تا ۲۵ آذرماه در حسینیه عاشقان قائمشهر با حضور داوران برجسته بین‌المللی به رقابت می‌پردازند.

ابراهیمی در پایان اظهار کرد: شهرداری قائمشهر در بخش اسکان و خدمات و نیز هماهنگی در اجرای بهتر این جشنواره با برگزارکنندگان همکاری دارد.

انتهای پیام
captcha