آزادی شیخ رائد صلاح از زندان رژیم صهیونیستی پس از 17 ماه
کد خبر: 4020593
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

آزادی شیخ رائد صلاح از زندان رژیم صهیونیستی پس از 17 ماه

  مقامات رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه 22 آذرماه، شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی فلسطین را پس از 17 ماه بازداشت، آزاد کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از قدس الاخباریه، به گفته منابع محلی، هیئت استقبال از شیخ رائد صلاح، از صبح امروز در مقابل زندان «مجدو» در شهر اشغالی ام الفحم در انتظار آزادی شیخ صلاح بودند.
 
رائد صلاح تمام مدت بازداشت خود را در سلول انفرادی و در شرایط بسیار دشوار گذراند و اشغالگران صهیونیست حتی تا ساعات پایانی بازداشت وی، از فاش کردن محل بازداشت او خودداری کردند و همین امر موجب نگرانی خانواده او شده بود.
 
دادگاه رژیم صهیونیستی شیخ رائد صلاح را در جریان پرونده‌ای موسوم به «الثوابت» به اتهام تحریک مقاومت به 17 ماه زندان محکوم کرده بود. این محاکمه از سال 2017 آغاز شده بود و 3 سال به طول انجامید.
 
اشغالگران صهیونیست وی را تا کنون بارها به بهانه فعالیت‌های سیاسی و اسلامی در فلسطین اشغالی دستگیر کرده‌اند. او یکی از مهمترین مدافعان قدس و مسجد الاقصی به شمار می‌رود و از جمله کسانی است که نقشه‌های رژیم صهیونیستی را فاش و برملا می‌کند.
 
رژیم صهیونیستی چند سال پیش حکم ممنوعیت فعالیت‌های جنبش اسلامی فلسطین را که شیخ رائد صلاح رهبری آن را بر عهده داشت، صادر کرد.
انتهای پیام
captcha