ایستادگی ملت بحرین در برابر سازش با رژیم صهیونیستی شایسته تقدیر است
کد خبر: 4021585
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
آیت الله عیسی قاسم:

ایستادگی ملت بحرین در برابر سازش با رژیم صهیونیستی شایسته تقدیر است

رهبر نهضت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای از ملت بحرین برای ایستادگی در برابر تلاش توطئه‌آمیز بزرگ برای عادی‌سازی ذلیلانه روابط با دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المقاوم، آيت‌الله شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: ملت بزرگ بحرین به مرّات از آن حجمی که ارقام و اعداد می‌گویند فهمیده‌تر، مؤمن‌تر، اصیل‌تر و غیرتمندتر نسبت به حق هستند و با افتخاری بیشتر دارای هویت و روحیه جهادی در راه حق می‌باشند.

آيت‌الله شیخ عیسی قاسم در بیانیه‌ای به مناسبت روز شهید در بحرین مصادف با ارتحال شیخ عبدالامیر الجمری گفت: از ملت خود برای ارج نهادن و توجه به روحانی مجاهد شیخ الجمری و شهدای صالح ملت تشکر می‌کنم؛ ای ملت! در راه دین محکمتان، بدون توقف و سستی به پیش روید.

این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند شهدای صالح ما را رحمت کند و بر آنها و ملت شریف بحرین مبارک و گوارا باد که چنین شهدایی و بسیاری دیگر از عاشقان شهادت بر حق در راه خدا و اهل عزت الهی و کرامت انسانی و اهل ایمان را به این دنیا و به باور آورده‌اند، ایمانی که در آن اسلام راضی نمی‌شود که فرزندانش از آن ایمان کوتاه بیایند و به هر قیمتی آن را بفروشند و به ذلت هیچ یک از بندگان خداوند راضی شوند.
بله، آنها همان مؤمنانی هستند که در برابر هیچ جبروتی سر خم نمی‌کنند، بلکه کاملاً در برابر خداوند خاشعند و از تسلیم بودن در برابر خداوند عزیز جبار، بر حق و عظیم به معنی واقعی کلمه لذت می‌برند.

همچنین بر شیخ عزیز و مجاهد ما، شیخ عبدالامیر الجمری که از پیشگامانی بود که سخن حق سردادند و از نخستین مبلغان گردهمایی بر محور حق و اتحاد بر سخن حق بود، مبارک و گوارا باد.

از ملت بحرین به دلیل ارج نهادن و توجه به شیخ مجاهد، شیخ عبدالامیر الجمری و شهیدان صالحمان و یاری دین و پافشاری بر دفاع از حقوقش و ادامه مقاومت به‌خاطر دینش و پایبندی به عقلانیت و رعایت صلح‌جویی در مطالبه حقوق و تلاش او برای قرار گرفتن در جایگاهی که شایسته اوست و مقابله کاملاً دفاعی او در برابر همه خطرهایی که ملت، امت و دین ما را تهدید می‌کند، ایستاده‌اند که امروز در رأس آنها، تلاش توطئه‌آمیز بزرگ برای عادی‌سازی ذلیلانه روابط با دشمن صهیونیستی و یهودیان متعصب منحرف از شریعت‌های آسمانی از جمله از شریعت موسای پیامبر علی نبینا و آله و علیه السلام قرار دارد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

ملت بزرگ بحرین به مرّات از آن حجمی که ارقام و اعداد می‌گویند فهمیده‌تر، مؤمن‌تر، اصیل‌تر و غیرتمندتر به حق هستند و با افتخاری بیشتر دارای هویت و روحیه جهادی در راه حق هستند.

ای ملت عزیز بحرین! در راه دین محکم خود، با عزت و افتخار و بدون توقف و سستی به پیش روید. همانا پیروزی از آن کسی است که بر حرکت در مسیر یاری خداوند اصرار بورزد. ولا حول ولا قوة إلا بالله وبالله.

‏‎والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

انتهای پیام
captcha