تجلیل از برگزارکنندگان مسابقات قرآن نیروهای مسلح
کد خبر: 4022905
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

تجلیل از برگزارکنندگان مسابقات قرآن نیروهای مسلح

طی مراسمی در قالب محفل انس با قرآن، از برگزارکنندگان مسابقات قرآن نیروهای مسلح در ستاد نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

تجلیل از برگزارکنندگان مسابقات قرآن نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نهاجا، محفل انس با قرآن و تجلیل از برگزارکنندگان مسابقات قرآنی نیروهای مسلح با تلاوت سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان و با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، روز گذشته، 30 آذرماه در ستاد این نیرو برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا در این مراسم، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت هفته قرآن و عترت با اشاره به حدیث ثقلین، گفت: حدیث ثقلین از جایگاه هدایت‌گری قرآن و اهل‌بیت پیامبر(ص) در دین اسلام و لزوم تمسک به آنها پس از رحلت پیامبر اسلام(ص) تأکید دارد که وظیفه ما عمل به این حدیث گرانبها و هدایتگر است.

وی افزود: قرآن، کتابی است که شکی در آن نیست و هیچ شخصی نمی‌تواند دلیلی بر ناقص بودن آن بیاورد، چرا که این کتاب برنامه‌ای مدون و دستورالعملی کامل و شفابخش است که بدون هیچ کاستی در اختیار ما قرار داده شده و ما هم باید از این نعمت ارزشمندی که راه سعادت و خوشبختی را به ما نشان می‌دهد، اطاعت و پیروی کنیم تا در مسیر درست قرار بگیریم.

رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا تصریح کرد: رمز موفقیت و نزدیکی به خداوند، توسل و انس با قرآن است چراکه عمل به قرآن عمل به خواسته‌های خداوند است و هر فردی تقوا پیشه کند و در راه خدا باشد، بدون شک جزو رستگاران خواهد بود.

در ادامه سرهنگ میدانی، رئیس اداره قرآن و عترت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز ضمن تبریک کسب رتبه اول توسط نیروی هوایی ارتش در رده‌بندی تیمی مسابقات قرآن کریم خانواده‌ها و فرزندان نیروهای مسلح، گفت: نیروی هوایی ارتش در بین نیروهای مسلح اسلامی نشان داد که خانواده‌های قرآنی این نیرو در مباحث معنوی و قرآنی حرف اول را می‌زنند و این نشان از اهمیت و اعتلای به قرآن در این نیرو است که امروز شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: خانواده‌های نیروی هوایی ارتش با روحیه‌ای جهادی، غیرتمند و ولایت‌مدارانه و با حمایت فرماندهان قرآنی پای کار آمدند و توانستند 30 مقام ارزشمند قرآنی خانواده‌ها و فرزندان را در بین نیروهای ارتش کسب کنند.

رئیس اداره قرآن و عترت سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش ضمن تشکر از فرمانده نیروی هوایی ارتش و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قرآنی، بیان کرد: مسابقات نیروهای مسلح یکی از مصادیق وحدت بین نیروها و تعالی‌بخش معنویت خانواده‌ها است که می‌تواند با تشویق خانواده‌ها و اثرگذاری آنها بر فرماندهان در روحیه و توان رزم فرماندهان تاثیر بسزایی بگذارد.

 در پایان این مراسم از برگزار کنندگان مسابقات قرآن نیروهای مسلح تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha