لزوم متنوع‌تر شدن رشته‌های مسابقات قرآن
کد خبر: 4023119
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
مسعود اکبری اظهار کرد:

لزوم متنوع‌تر شدن رشته‌های مسابقات قرآن

داور چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با تاکید بر لزوم متنوع‌تر شدن رشته‌های مسابقات قرآن، گفت: مسابقات قرآن باعث نخبه‌پروری می‌شود.

مسعود اکبری، داور صحت حفظ در بخش حفظ استقامتی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به اینکه نخستین بار است که در مسابقات سراسری قضاوت می‌کند، گفت: حضور بنده در این دوره محصول طرح ساماندهی و ارزیابی داوران قرآن کریم است.
 
وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و ارزیابی داوران باعث ترویج شایسته‌سالاری شده است، گفت: شاید اگر برگزاری این طرح نبود برای سال‌های سال فرصت داوری را پیدا نمی‌کردم و از کسانی‌ که خود را مستحق داوری در مسابقات قرآن کریم می‌دانند، می‌خواهم که در این طرح شرکت کنند.
 
داور چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تاکید کرد: ما در مسابقات می‌خواهیم که راه بهتر زندگی کردن را بیاموزیم و این جز با متخلق شدن به اخلاق قرآنی فراهم نمی‌شود.
 
اکبری با بیان اینکه مسابقات قرآن باعث نخبه‌پروری می‌شود، تصریح کرد: تنوع رشته‌های مسابقات باید بیشتر شود و این در شرایط ایده‌آل اتفاق می‌افتد و ما زمانی به شرایط ایده‌آل می‌رسیم که محدودیت مالی نداشته باشیم.
 
وی سطح مسابقات را فوق‌العاده ارزیابی کرد و یادآور شد: متسابقان در صحت حفظ عالی بودند که این نشان از سطح بالای مسابقات دارد.
 
مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان به‌صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۲۹ آذرماه تا سوم دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.
انتهای پیام
captcha