شهید سلیمانی تجسم روحیه مقاومت در برابر استعمار آمریکایی ـ صهیونیستی است
کد خبر: 4025740
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
نخست‌وزیر یمن:

شهید سلیمانی تجسم روحیه مقاومت در برابر استعمار آمریکایی ـ صهیونیستی است

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: این فرمانده شهید بزرگ، تجسم روحیه استوار مقاومت در برابر استعمار آمریکایی ـ صهیونیستی است.

نخست‌وزیر یمن: شهید سلیمانی تجسم روحیه استوار مقاومت در برابر استعمار آمریکایی-صهیونیستی است/آماده

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، مراسم رسمی بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس امروز دوشنبه در صنعاء پایتخت یمن در حال برگزاری است.

عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن طی نطقی در این مراسم تأکید کرد: شهید سلیمانی تجسم روحیه مقاومت استواری بود که در رویارویی برابر پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی همه موانع را پشت سر گذاشت.

او یمن را بخشی از محور مقاومت در مقابله با پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی و ابزارهای آن خواند گفت: فلسطین مسئله‌ای جامع و فراگیر و فراتر از مسائل قومی است و همه آزادگان جهان با فلسطینیان اعلام همبستگی می‌کنند.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: ما موظفیم که در کنار همه آزادگان جهان و نه فقط مقاومت در فلسطین و لبنان باشیم. 

علامه محمد مفتاح، رئیس انجمن علمای یمن طی نطقی در این مراسم گفت: قدرت‌های استکبار با بهره برداری از شعارهای طائفه‌ای و فرقه‌ای درصدد تجزیه امت اسلامی هستند.

شهید سلیمانی تجسم روحیه مقاومت در برابر استعمار آمریکایی ـ صهیونیستی است

وی تأکید کرد: پروژه قدرت‌های استعماری موذیانه‌ترین پروژه در تاریخ امت اسلامی است، زیرا ابزارهای پیشرفته‌ای در اختیار دارد، بنابراین ما باید تلاش خود را برای مقابله با آنها بسیج کنیم.

 علامه مفتاح از مجاهدان در فلسطین و جبهه مقاومت خواست بیش از پیش هوشیار باشند و از نظر نظامی، امنیتی، فنی و علمی نیز در اوج آمادگی باشند.

انتهای پیام
captcha