بیانیه شیخ عیسی قاسم به مناسبت دومین سالگرد سردار
کد خبر: 4027773
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

بیانیه شیخ عیسی قاسم به مناسبت دومین سالگرد سردار

رهبر معنوی انقلاب بحرین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد آمریکا از سر خصومت با همه مسلمانان سردار سلیمانی و ابومهدی را به شهادت رساند.

آیت الله عیسی قاسم: آمریکایی‌ها از سر خصومت با همه مسلمانان سردار سلیمانی را شهید کردند/آمادهبه گزارش ایکنا به نقل از العهد، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی تأکید کرد شهیدشدن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست آمریکا و مزدورانش به معنای اعتراف آنان به خصومت با همه مسلمانان است.

آیت‌الله عیسی قاسم تصریح کرد: شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی نمونه بزرگ و زنده‌ای برای درک اهمیت قدرت و اهمیت پیروزی بر نفس است و زمانی که مبارزه در راه خدا باشد و در راه آن ایثار و جانفشانی صورت گیرد، از حیث مفاهیم اسلامی، رستگاری، نصرت و شهادت محسوب می‌شود.

رهبر معنوی انقلاب بحرین افزود: این دو شهید مکتبی دارند که از تربیت لشکرهای آگاه، قهرمان و پیروز باز نمی‌ماند و کافران بدانند که اگر آنها در راه شیطان و دنیا از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند، برای مؤمن فداکاری در راه خدا وآخرت آسان‌تر و مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

آیت‌الله قاسم افزود: [آمریکایی‌ها] می‌خواستند با شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی یک مقدار امید به فرومایگانی در داخل امت اسلامی بدهند، به کسانی که دین فروشی به خاطر دنیا برایشان آسان است، می‌خواستند این اندک امید را به آنها بدهند و آنها را بدین شکل فریب بدهند.

انتهای پیام
captcha