قالیباف سالگرد حماسه 6 بهمن مردم آمل را گرامی داشت
کد خبر: 4031456
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
در نطق پیش از دستور؛

قالیباف سالگرد حماسه 6 بهمن مردم آمل را گرامی داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز حماسه 6 بهمن 1360 مردم آمل در مقابله با جریان ضد انقلاب گفت: این حادثه آنقدر عظیم و مهم بود که حضرت امام(ره) در وصیتنامه تاریخی خودشان از آن به عنوان یکی از حوادث مهم و تأثیرگذار یاد کردند.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، چهارشنبه 6 بهمن، مجلس شورای اسلامی گفت: امروز 6 بهمن یادآور حماسه بسیار به‌جا و به‌وقتی است که مردم شهیدپرور شهر هزارسنگر، آمل، در ششم بهمن 1360 در مقابله با ضد انقلاب انجام دادند.

وی افزود: این حادثه آنقدر عظیم و مهم بود که حضرت امام(ره) در وصیتنامه تاریخی خودشان از آن به عنوان یکی از حوادث مهم و تأثیرگذار یاد کردند.

قالیباف اظهار کرد: ما یاد این حماسه را که مردم در چند ساعت در این شهر صدها و هزاران سنگر ساختند و بیش از 40 شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند، گرامی ‌می‌داریم. یکی از این شهیدان از بانوان؛ سیده طاهره هاشمی بود که در همان سنگرسازی مورد تهاجم و رگبار ضد انقلاب قرار گرفت. یاد این شهدا را گرامی می‌داریم و عرض تبریک و تهنیت به همه خانواده‌های شهدا بالاخص شهدای شهرستان آمل داریم.

انتهای پیام
captcha