‍ ابلاغ ۱۶۳ مصوبه سفر رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی لرستان
کد خبر: 4031845
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳

‍ ابلاغ ۱۶۳ مصوبه سفر رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی لرستان

معاون استاندار لرستان از ابلاغ ۱۶۳ مصوبه سفر ریاست جمهوری به صورت قطعی و به تفکیک وزارتخانه‌ها به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، امروز، هفتم بهمن به ریاست احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان و با حضور مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان برگزار شد.

احمدرضا دالوند، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این جلسه، گفت: برای پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان دبیرخانه‌ای با هدف جمع‌بندی و نظارت بر پیگیری این مصوبات، تشکیل شده و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند پیگیری‌های مدون خود را از طریق وزارتخانه‌های متبوع با هدف اجرای مصوبات انجام دهند.

وی اضافه کرد: مجموعه استانداری لرستان نیز به موازات دستگاه‌های اجرایی پیگیری‌های خود را در وزارتخانه‌ها با هدف رساندن این مصوبات به نتیجه در دستور کار قرار خواهد داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مصوبات سفر عملیاتی و به مرحله اجرا برسند.

معاون استاندار لرستان افزود: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به صورت مرحله‌ای و مستمر در حال ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی است و تا امروز حدود ۱۶۳ مصوبه به صورت قطعی، به تفکیک وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

دالوند با اشاره به اینکه توجه به ابلاغ اعتبارات به شیوه مستمر به استان، حوزه معاونت عمرانی استانداری با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان نسبت به نظارت بر اجرای پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی اقدام خواهد کرد، گفت: برخی پروژه‌های عمرانی در استان وجود دارند که به دلیل کمبود اعتبار، عملیات اجرایی آنها متوقف مانده که با تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز به محض تزریق اعتبار، روند اجرای پروژه‌ها مجدداً فعال می‌شود و پیشرفت فیزیکی آنها از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی کنترل و به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha