چهره‌های قرآنی فارس تجلیل می‌شوند / اعلام برنامه‌های تلاوت «سیدمصطفی حسینی»
کد خبر: 4032110
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

چهره‌های قرآنی فارس تجلیل می‌شوند / اعلام برنامه‌های تلاوت «سیدمصطفی حسینی»

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در تشریح برنامه‌های محافل قرآنی ایام‌الله دهه فجر در این استان از برگزاری مراسم تجلیل از چهره‌های قرآنی این استان خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر یکسری برنامه‌های قرآنی از طرف کمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس نیز همراه سازمان‌های دیگر در این کمیته عضویت داشته و در اجرای برنامه‌های قرآنی مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های قرآنی این ایام برپایی محافل انس با قرآن است، افزود: در این ایام هم محافل انس با قرآن با تلاوت قاری بین‌المللی قرآن و هم قاریان برجسته استانی و شهرستانی برگزار خواهیم کرد.

جلالی با بیان اینکه سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان از استان قزوین طی این ایام میهمان استان فارس خواهد بود، گفت: نخستین محفل انس با قرآن با تلاوت سیدمصطفی حسینی در تاریخ سه‌شنبه، 12 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر علی‌ بن حمزه(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس ادامه داد: این مراسم همراه با تجلیل از چهره‌های قرآنی فارس خواهد بود که این افراد شامل پیشکسوتان قرآنی، مربیان، تأثیرگذاران برنامه‌های قرآنی شهر و استان و رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآن اوقاف خواهند بود.

وی اظهار کرد: محفل دوم سیدمصطفی حسینی در تاریخ 13 بهمن در شهرستان کازرون خواهد بود و بعد از آن حسینی در تاریخ 14 بهمن در شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان تلاوت خواهد کرد.

جلالی با بیان اینکه حسینی در تاریخ 15 بهمن نیز در شهرستان‌های کوار و جهرم به تلاوت آیات وحی خواهد پرداخت، گفت: این محافل قرآنی با همکاری مشترک اوقاف، تبلیغات اسلامی، شهرداری شیراز، آموزش و پرورش و صدا و سیما برگزار می‌شوند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با بیان اینکه به‌طور کلی شش محفل قرآنی با تلاوت سیدمصطفی حسینی در استان فارس برپا خواهد شد، گفت: محافل قرآنی دیگر نیز با تلاوت قاریان استانی و شهرستان برگزار می‌شوند که طی روزهای آتی برنامه‌های آن‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha