کانون ارزیابی ارتش معتبرترین کانون کشوری است
کد خبر: 4032158
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
سرلشکر موسوی:

کانون ارزیابی ارتش معتبرترین کانون کشوری است

فرمانده کل ارتش گفت: کانون ارزیابی ارتش با وجود اینکه کانونی نوپا و جوان است، از بهترین و معتبرترین کانون‌های کشوری شناخته شده است.

سرلشکر موسوی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشست صمیمانه و هم‌اندیشی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با مشاوران جوان متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع)، خاتم‌الانبیاء(ص)، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنرآموزان مراکز آموزش درجه‌داری شهید خضرایی نیروی هوایی، حضرت علی اکبر(ع) نیروی پدافند هوایی اراک به میزبانی مرکز آموزش حضرت جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

همچنین دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و هنرآموزان مرکز آموزش درجه‌داری نیروی دریایی در رشت به صورت دور سخنی در این نشست حضور داشتند.

در این نشست، مشاوران جوان دیدگاه‌های و پیشنهادهای مد نظر خود را در حوزه‌های مختلف به‌صورت مستقیم با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

همچنین دانشجویان، انتشار و انعکاس اقدامات راهبردی و اقتدار آفرین ارتش برای مردم با رفع مانع طبقه‌بندی و محرمانگی اقدامات، تمرکز بیشتر بر انتقال تجارب ارزشمند پیشکسوتان به جوانان، پرداختن عمیق‌تر به شهدای ارتش به‌ویژه اسطوره‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین استمرار این جلسات خوب و صمیمی را از فرمانده کل ارتش درخواست کردند.

در ادامه، سرلشکر موسوی ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مشاوران جوان بر لزوم افزایش بهره‌وری کارکنان تأکید کرد و گفت: اشخاص مختلف اعم از افسران، درجه‌داران و کارمندان در مشاغل و رده‌های مختلف خود بایستی به نحو شایسته‌ای ایفای نقش و به سهم خود موجبات اعتلای سازمان را فراهم کنند.

وی از عملیاتی شدن کانون‌های ارزیابی و رشد در همه رده‌های ارتش طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد: فراهم شدن زیرساخت این کانون‌ها، حاصل سه سال زحمت و پیگیری مستمر قسمت‌های مختلف بوده و با بهره‌گیری از این کانون‌ها علاوه بر شناسایی کارکنان نخبه، نسبت به تقویت نقاط قوت و مرتفع ساختن نقاط ضعف اقدام خواهد شد.

فرمانده کل ارتش افزود: کانون ارزیابی ارتش با وجود اینکه کانونی نوپا و جوان است، از بهترین و معتبرترین کانون‌های کشوری شناخته شده است.

موسوی در پایان، دستورات لازم را برای پیگیری درخواست‌های دانشجویان و هنرآموزان و بررسی راهکارهای اجرایی پیشنهادها و درخواست‌های مطروحه صادر کرد.

انتهای پیام
captcha