وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» در ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 4034211
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
در آستانه چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» در ایکنا برگزار می‌شود

وبینار بین‌المللی «انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت» با حضور منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه و ارتباط تصویری با تنی چند از شخصیت‌های برجسته محور مقاومت از کشورهای مختلف سه‌شنبه، 19 بهمن در آستانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری وبینار «انقلاب اسلامی نرم‌افزار مقاومت» در خبرگزاری ایکنا

در آستانه چهل‌و‌سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) وابسته به جهاد دانشگاهی، وبینار بین‌المللی «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» را سه‌شنبه 19 بهمن، به شکل حضوری و ویدئوکنفرانس در استدیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌کند.

منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه کشورمان مهمان و سخنران حضوری این برنامه است و دیگر سخنرانان مجازی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر نهضت اسلامی نیجریه؛ نصر الشمری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی عراق(نجباء) و سیدصادق الشرفی، فعال سیاسی از یمن هستند که به‌صورت ویدئویی به بیان نقطه نظرات خود خواهند پرداخت.

محورهای سخنرانی شخصیت‌های حاضر در این وبینار که از ساعت 8/30 صبح سه‌شنبه، 19 بهمن آغاز می‌شود، عبارت است از: «انقلاب اسلامی؛ به مثابه نرم‌افزار مقاومت در دنیای معاصر»، «انقلاب اسلامی؛ قطب ‌نمای ایثار و مقاومت»، «انقلاب اسلامی و گفتمان ظلم‌ستیزی و مظلوم‌یاوری» و «انقلاب اسلامی و نفی هیمنه استکبار».

علاقه‌مندان به مشارکت در این نشست می‌توانند با وارد شدن به لینک https://live2.olgou.ir/b/iqn-ew3-05f-kps و آدرس ایکنا در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی iqna_video@ و یا نگه داشتن دوربین موبایل بر روی بارکد QR پوستر زیر، به صورت زنده این وبینار را مشاهده و دنبال کنند.

وبینار «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» در ایکنا برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha