انقلاب ایران عزت و اقتدار اسلام را احیا کرد + فیلم
کد خبر: 4034300
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
فعال سیاسی یمنی:

انقلاب ایران عزت و اقتدار اسلام را احیا کرد + فیلم

سیدصادق الشرفی در وبینار بین‌المللی «انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» با اشاره به تلاش‌های دیرینه و ناکام آمریکا و مستکبران دنیا برای سرنگونی جمهوری اسلامی گفت: این انقلاب ایران بود که پروژه استکبار جهانی در منطقه و جهان را سرنگون کرد و عزت، شکوه و قدرت اسلام را بازگرداند.

انقلاب ایران عزت و اقتدار اسلام را احیاء کرد + فیلم

به گزارش ایکنا، سیدصادق الشرفی، فعال سیاسی یمن، طی سخنانی در وبینار بین‌المللی «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» که امروز، سه‌شنبه ۱۹ بهمن، همزمان با دهه فجر به میزبانی ایکنا به شکل حضوری و ویدئوکنفرانس در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب مبارک این است که فرامرزی بوده و مرزها را درنوردیده است.


بیشتر بخوانید:


مشروح سخنان رﺋﻴﺲ ﮐﻤﻴﺘﻪ ﺁﮔﺎهی ﻭ ﺍﻧﺴﺠﺎﻡ ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ یمن در ادامه از نظر می‌گذرد.

این روزهای مبارکی که در آن خدا به اسلام عزت بخشید، ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، انقلابی که پروژه استکبار جهانی در منطقه و جهان را سرنگون کرد و عزت، شکوه و قدرت اسلام را بازگرداند.

در این ایام مبارک امام خمینی(ره) این مرد بزرگ و این رهبر مبارک به ایران بازگشت تا دولت و نظام اسلامی را تأسیس کند که مبادی و  قوانین آن از روح شریعت اسلامی نشئت گرفته است تا با پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کند که دوران استکبار گذشته است و رژیم مستبد، مزدور و خائن به ملت خود، هیچ ارزشی ندارد و باید سرنگون شود و از هم فروپاشد و پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی کاشته شده در منطقه و همه رؤیاها و آرزوهای استکبار و زیاده‌خواهی‌های آن و اهداف آن در منطقه شروع به برباد رفتن و محو شدن کرد و اراده خداوند و تصمیم ملت‌ها و مستضعفین باقی ماند و پایدار شد.

از مهمترین ویژگی‌های این انقلاب مبارک این است که فرامرزی بوده و مرزها را درنوردیده است و مفاهیم، رسالت، هویت و اهداف آن را نمی‌توان در یک دامنه جغرافیایی معین محدود کرد یا مرزهایی مادی و معنوی برای آن تعیین کرد، زیرا انقلابی است که از آن خواسته شده است که زنده و پویا باشد و برای مستضعفین، کار و امید به روز عدالت را در آنها زنده کند و به روزی که خداوند متعال وعده داده است بنیانگذار و هسته تشکیل‌دهنده حکومت امام زمان(عج) باشد.

ویدئوی سخنرانی سیدصادق الشرفی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 این ایام به واقع استحقاق نامگذاری به دهه فجر را داشته است، زیرا به تمام معنای کلمه، فجر و حاکمیت نور است، زیرا ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های آن مثل سپیده‌دم نورانی هستند، سپیده‌دمی نو که آغازگر روزی است که در آن امت اسلامی از نعمت امنیت و عزت بهره‌مند شدند.

امسال در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب مبارک اسلامی به‌سر می‌بریم. در این مدت و سال‌ها، استکبار از همان روز نخست آغاز انقلاب اسلامی ایران تمام تلاش خود را کرد، خودش را به آب و آتش زد و با جدیت و مکر و خدعه خود درصدد بود که اصول و ارکان انقلاب را نابود سازد یا آن را با انقلاب‌های توهمی دیگری جایگزین کند یا نگرش و رویکرد انقلاب اسلامی را به سمت و سویی ببرد که به نفع استکبار باشد یا با قدرت‌های استکباری جهان و در رأس آن آمریکا در تضاد نباشد؛ اما در همه این سال‌ها تمام تلاش‌های آمریکا به شکست انجامیده و علناً باخته است؛ یعنی در همه زمینه‌ها شکست خورده است و محاصره و تحریم نتوانست این انقلاب را از پای درآورد.

آمریکا همچنین تلاش کرد تحت عناوین قومی و منطقه‌ای در زمان جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران که هشت سال به طول انجامید، جنگ داخلی به راه بیندازد و شکست خورد.

آمریکا تلاش کرد کودتاهایی در ایران انجام دهد. از حمایتی که از جريان‌های منحرف می‌کرد و پشتیبانی که از گروه‌های شورشی و از گروهک منافقین برای ارتکاب جرم و قتل اینجا و آنجا  به عمل می‌‌آورد؛ اما همه این تلاش‌ها ناکام ماند.

تلاش‌ها و شرارت مستکبران جهان بیشتر و بیشتر شد تا این انقلاب سقوط کند. هر کدام به شکلی و نقشی مشغول این امر بودند. از میان این قوا برخی پول خرج می‌کردند و برخی سلاح در اختیار می‌گذاشتند، برخی سربازگیری می‌کردند، برخی نیرو آموزش می‌دادند و برخی نقشه طراحی می‌کردند؛ اما شکست خورد و همه این توطئه‌ها سرنگون شد و انقلاب جاودانه، ثابت و قوی با قدم‌های استوار در مسیر آرمان‌های مطلوب باقی ماند.

در این ایام مبارک خدمت ولی عصر(عج‌)، حضرت مهدی اروحنا فداه و به نائب و ولی برحق او، امام خامنه‌ای (دام الله ظله) تبریک می‌گوییم و به مراجع عظام و به رهبران مقاومت ما و همه فرزندان امت اسلامی تهنیت عرض می‌کنیم؛‌ کسانی که خواهان عدالت هستند و کسانی که برای تحقق عزت امت اسلامی جهاد می‌کنند و کسانی که برای سرنگونی توطئه‌های استکبار جهانی و نابودی زیاده‌خواهی‌ها و آمال آن‌ تلاش می‌کنند و به همه مستضعفان جهان تبریک می‌گوییم و عرض می‌کنیم ما که نسل پس از انقلاب بوده‌‎ایم  و به برکت این انقلاب و دستاوردهای آن و نهضت آن و به لطف پروردگار به راه درست هدایت شده‌ایم و از عاشقان این انقلاب هستیم و سربازانی هستیم که امیدواریم در پایبندی خود در قبال این انقلاب و تکلیف شرعی خود اخلاص داشته باشیم تا در تمام عرصه‌ها برای خدمت به این انقلاب و اهداف آن و خدمت به ولی خدا بر روی زمین آماده باشیم. سربازانی آماده و خادمانی برای امام خامنه‌ای بزرگ، رهبر این انقلاب مبارک باشیم. از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در این راه ثابت قدم بدارد و پیروزی‌های انقلاب ادامه داشته باشد که امروز در محورها و مجال‌های مختلفی ادامه دارد و ما دستان همه مجاهدان و مؤمنان را در سراسر دنیا و در تمام عرصه‌ها می‌فشاریم و می‌خواهیم که تلاش‌های آنها افزایش پیدا کند و شبانه‌روزی تلاش و از ارزش‌ها و اهداف آن صیانت کنند و در همه میادین حاضر باشند تا به این انقلاب هر چه می‌توانند خدمت کنند و هرچه خدمت کنند در برابر دستاورد انقلاب از عزت، شرافت، حفظ اسلام، هویت و آرمان اسلامی، امت اسلام و مستضعفان اندک است. از همه دست‌اندرکاران این برنامه هم متشکرم که در پشت دوربین‌ها و پشت سیستم‌های خود سربازان رسانه‌ای و فرهنگی هستند به همه شما و خواهران و برادران مؤمن درود می‌فرستم.

وبینار بین‌المللی «گفتمان انقلاب اسلامی؛ نرم‌افزار مقاومت در جهان» صبح امروز، ۱۹ بهمن، به شکل حضوری و ویدئوکنفرانس به همت خبرگزاری ایکنا برگزار شد.

منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه کشورمان مهمان و سخنران حضوری این برنامه بود و دیگر سخنرانان مجازی علاوه بر سیدصادق الشرفی، فعال سیاسی از یمن، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر نهضت اسلامی نیجریه و نصر الشمری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی عراق(نجباء) بودند که به‌صورت ویدئویی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha