گردهمایی بانوان فرهیخته ایران و هند با محوریت انقلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 4035173
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

گردهمایی بانوان فرهیخته ایران و هند با محوریت انقلاب برگزار می‌شود

نشست «انقلاب اسلامی و سهم زنان در شکل‌گیری جامعه اخلاقی با الگوگیری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س)» به همت رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو‌ با حضور بانوان فرهیخته ایران و هند برگزار می‌شود.

گردهمایی بانوان فرهیخته ایران و هند با محوریت انقلاب برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ این نشست امروز، 20 بهمن‌ماه با همکاری اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مشارکت مؤسسات زنان هندوستان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست، زهرا سادات میرهاشمی، استاد و مدیرگروه فقه و مبانی حقوق دانشگاه الزهرا(س) با محوریت الگوهای اخلاقی حضرت زهرا(س) در استحکام نظام خانواده در اسلام و خانم حکیمه سقای بی‌ریا، استاد دانشگاه تهران با محوریت نقش زن مسلمان در حل چالش‌های فرهنگی انسان امروز از ایران سخنرانی می‌کنند.

علینا زیدی، روحی صفوی و منشا کاظمی، مدیران مؤسسه زنان شیعه، صابین رضوی، استاد روانشناسی دانشگاه دهلی، عذرا عابدی، استاد جامعه شناسی دانشگاه ملیه اسلامی دهلی و فردوس جاها، استاد دانشگاه علیگر مسلم نیز در بخشی دیگر این نشست، سخنرانی خواهند داشت.

نشست «انقلاب اسلامی و سهم زنان در شکل‌گیری جامعه اخلاقی با الگوگیری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س)» امروز ساعت 14 به وقت تهران به زبان انگلیسی از طریق آدرس اینترنتی https://us02web.zoom.us/j/4862706493?pwd=VitTc1hVSjJSVXovWGJlRG9VQm5TZz09 و Meeting ID: 486 270 6493 Passcode: 786 و Youtube link https://youtube.com/channel/UCdTb85-Vinl36aJXGl1hs4Q در دسترس عموم قرار دارد.

انتهای پیام
captcha