بهره‌برداری از خدمات جدید، ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4036653
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

بهره‌برداری از خدمات جدید، ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است

استاندار فارس، توسعه زیرساخت‌ها و بهره برداری از خدمات جدید را ثمره خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت دانست.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 26 بهمن در آئین افتتاح بیمارستان شهدای سلامت بنیاد برکت نی‌ریز، توسعه زیرساخت‌ها و بهره برداری از خدمات جدید را ثمره خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت دانست و گفت: باید قدر انقلاب و کشور و دستاوردهای امروز خود را بدانیم.

وی، تعداد زیادی از بیمارستان‌های شهرستان‌های استان فارس را مربوط به سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی دانست که با رویکرد محرومیت‌زدایی احداث شده است و افزود: این خدمات ثمره خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت است که هستی و وجود ارزشمند خود را در این مسیر اهدا کردند.

ایمانیه با بیان تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در زمینه رفع محرومیت ها و نیازها در مناطق محروم، توسعه زیرساخت‌ها و اشتغال‌زایی، از این همکاری قدردانی کرد و افتتاح این بیمارستان را نیز اقدام مبارکی در مجموعه سلامت استان خواند.

استاندار فارس همچنین نسبت به همکاری استانداری فارس با جلب مشارکت صنایع و معادن استان برای توسعه خدمات سلامت در این منطقه، اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین ایجاد زمینه‌های بهره‌مندی هرچه بیشتر از بیمارستان قدیم این شهرستان با راه‌اندازی خدمات جدید از جمله خدمات آموزشی و اورژانس را پیشنهاد داد.

فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هر آنچه اکنون داریم و توسعه و پیشرفت در خدمات، از برکت خون شهدا و دستاوردهای نظام و انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد فقیه، امام جمعه موقت شهرستان نی‌ریز در این آئین با تاکید بر اهمیت اولویت بخشیدن به حوزه سلامت و رفع نیازهای مردم در این حوزه، خواستار اهمیت بخشیدن به اقدامات وزارت بهداشت در این حوزه شد.

وی تمرکز بر حوزه سلامت را تلاشی در راستای تحقق فرموده‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و توصیه‌های مقام معظم رهبری دانست و ابراز امیدواری کرد: بهره‌برداری از این بیمارستان جدید، سرمنشأ خدمات بهتر برای مردم شهرستان باشد.

فقیه همچنین بر ضرورت توجه به امر پیشگیری از بیماری‌ها در حوزه سلامت با هدف کاهش بیماری‌های غیرواگیر تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha