انتخاب 300 نخبه مسلمان بریتانیا برای دریافت جایزه سال
کد خبر: 4037180
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

انتخاب 300 نخبه مسلمان بریتانیا برای دریافت جایزه سال

300 نفر از مسلمانان برتر در رشته‌های مختلف علمی، کارآفرینی و فعالیت‌های اجتماعی به دور پایانی مراسم برترین‌ مسلمانان سال 2022 در یریتانیا راه یافتند.

انتخاب 300 نخبه مسلمان برای جوایز برترین‌های 2022 در بریتانیابه گزارش ایکنا؛ به نقل از ابوت اسلام، شرکت مشاوران اوشنیک (Oceanic Consulting) برگزارکننده هشتمین دوره جایزه مسلمانان برتر بریتانیا اعلام کرد که سیصد نفر از برجسته‌ترین مسلمانان بریتانیا به عنوان نامزدهای نهایی هشتمین جوایز مسلمانان بریتانیا انتخاب شده‌اند.

عرفان یونس، مدیر عامل این شرکت مشاوره که این رویداد را سازماندهی می‌کند، گفت: جامعه مسلمانان بریتانیا واقعاً باید مورد تجلیل قرار بگیرد و درباره آن صحبت شود.

وی افزود: آنها جامعه‌ای سرشار از دستاوردهای شگفت‌انگیز، کارآفرینان ماهر، هوش تجاری، تحرک اجتماعی و الگوهای الهام‌بخش هستند که به‌طور مداوم قدرتمندتر شده‌اند. 

عرفان یونس ادامه داد: با آرزوی موفقیت برای همه فینالیست‌ها، ما مشتاقانه منتظر یک شب هیجان‌انگیز هستیم. این جوایز قدرت جامعه مسلمانان بریتانیا و تأثیر آنها بر فرهنگ و دستاوردهای ما در سال گذشته را به نمایش می‌گذارد.

این مراسم در مرکز میراث مسلمانان بریتانیا در منچستر برگزار می‌شود، جایی که برخی از برجسته‌ترین و تأثیرگذارترین مسلمانان در یک شب گرد هم می‌آیند تا موفقیت خود را جشن بگیرند.

برترین مسلمانان در موضوعات فعالیت‌های ملی و اجتماعی و جوان موفق سال بریتانیا دسته‌بندی شده‌اند. هدف این جوایز شناسایی طیف وسیعی از دستاوردها از افراد الهام بخش گرفته تا افرادی است که در زمینه‌های تجاری، خیریه، ورزش، هنر، فرهنگ، حمایت مذهبی، آموزش و پزشکی تأثیر مثبت دارند.

فینالیست‌ها در بیش از 30 شاخه دسته‌بندی می‌شوند که در هر کدام حدود 10 فینالیست وجود دارد. مرحله پایانی این مسابقات روز 24 فوریه (5 اسفندماه سال جاری) در شهر منچستر انگلیس برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha