بیانیه حماس درباره دستگیری‌ها در کرانه باختری
کد خبر: 4038474
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

بیانیه حماس درباره دستگیری‌ها در کرانه باختری

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد: دستگیری مردم و فعالان فلسطینی در کرانه باختری از سوی اشغالگران، مانع ادامه مقاومت و تشدید درگیری با دشمن نخواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از سایت رسمی حماس، در این بیانیه تصریح شده است: نیروهای اشغالگر امروز عملیات جنون‌آمیزی را برای دستگیری مخالفان در چندین شهر و شهرک در کرانه باختری اشغالی آغاز کردند که منجر به دستگیری ده‌ها غیرنظامی خواستار آزادی زندانیان و فعالان مقاومت مردمی از جمله شیخ عبدالغنی دویکات یکی از برجسته‌ترین رهبران مقاومت مردمی در شهرک بیتا در جنوب نابلس شد.

در بیانیه این جنبش آمده است: این دستگیری‌ها که در چارچوب تجاوزات مداوم به حقوق مردم فلسطین و سرکوب سیستماتیک آن‌ها صورت می‌گیرد، مقاومت فزاینده مردمی را در هم نمی‌شکند و عزم مردم فلسطین برای مقابله با اشغالگری را سست نخواهد کرد.

حماس تأکید کرده است: این دستگیری‌ها تنها عزم ما را برای مقاومت و گسترش دامنه درگیری با دشمن در دفاع از سرزمین، مقدسات، و مردم خود افزایش می‌دهد.

همچنین این سازمان از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا هماهنگی امنیتی با اشغالگران را متوقف کند و آن را خدمتی رایگان برای تعقیب مقاومت و فعالان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی توصیف کرد.

حماس بار دیگر از سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای حقوق بشر خواست تا با افشای جنایات نژادپرستانه اشغالگران و تروریسم سازمان‌یافته آن‌ها در برابر افکار عمومی بین‌المللی، به مسئولیت خود در حمایت از عدالت، آزادی و حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین عمل کنند.

انتهای پیام
captcha