خلبانان همواره آماده دفاع از کشور هستند
کد خبر: 4038490
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

خلبانان همواره آماده دفاع از کشور هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت یاد دو شهید خلبان که 2 روز پیش در حادثه هوایی تبریز به شهادت رسیدند، گفت: خلبانان همواره به مردم ثابت می‌کنند که همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستند.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش ایکنا از فارس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 4 اسفندماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سرهنگ دوم خلبان «صادق فلاحی» در پایگاه هوایی شهدا دوران ضمن تسلیت عروج دو تن از تیزپروازان نهاجا به ملت شریف ایران گفت: خلبانان لباس خود را کفن می‌دانند و هیچ‌گاه از راهی که انتخاب کرده‌اند، پاپس نمی‌کشند.

وی با تأکید بر اینکه خلبانان همواره به مردم ثابت می‌کنند که همیشه آماده دفاع از این مرز و بوم هستند، افزود: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و خلبانان آن همگی پا در رکاب و آماده اجرای فرمان فرماندهی معزز کل قوا هستند.

واحدی یاد شهید خلبان «صادق فلاحی» را گرامی داشت و گفت: این خلبان بزرگوار یکی از مؤمن‌ترین خلبانان ما بود و از ابتدای ورود به نیروی هوایی که درجه ستوانی داشت اما من او را از ابتدای ورود شهید بابایی زنده صدا می‌زدم چرا که به تمام مسائل شرعی توجه داشت و رعایت می‌کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهید فلاحی را یک انسان غیور توصیف کرد و گفت: این شهید عزیز روحیات و منش خاصی داشت و بسیار مخلص بود و جای او خالی است و با رشادت فعالیت می‌کرد و تمام وجود این شهدا برای این مردم آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام
captcha