قضیه اوکراین شاهد دیگری بر رویه آمریکا در کنار گذاشتن متحدانش است
کد خبر: 4038829
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:

قضیه اوکراین شاهد دیگری بر رویه آمریکا در کنار گذاشتن متحدانش است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که تنها بودن اوکراین در مقابله با روسیه شاهد دیگری از رویه آمریکا در کنار گذاشتن متحدانش است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که حوادثی که بین روسیه و اوکراین رخ می‌دهد، شاهد دیگری بر رویه آمریکا در کنار گذاشتن متحدانش است.
صفی‌الدین در مراسم رونمایی از دایرة‌المعارف کامل آثار سید شهیدان مقاومت اسلامی، سید عباس الموسوی تأکید کرد: محاسبات برخی در لبنان و امید آنها به حمایت آمریکا شکست خورده است و نجات لبنان و منطقه از همه فجایع در رهایی واقعی از هژمونی آمریکاست.
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: رویارویی روسیه و اوکراین نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها خواهان بی‌ثبات کردن روسیه هستند و در عین حال از روسیه می‌خواهند کاری انجام ندهد. در واقع آمریکا وقتی منافع خود را در خطر می‌بیند، کنار می‌نشیند و منافع خود را حفظ می‌کند و حتی پشت کسانی که وعده همکاری با آنها را داده بود، خالی کرد.
شیخ صفی‌الدین گفت: امروز اوکراین به تنهایی با جنگ روبه‌روست در حالی که به امید متحدانشان بودند ولی وقتی قضیه جدی شد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که در این جنگ نظامی هرگز حضور نخواهد یافت، این آمریکاست، آن را در لبنان شناخته‌ایم که بارها از وعده‌های خود شانه خالی کرد و لبنانی‌ها را فریب داد و آنها را به جهنم فتنه‌ها در لبنان می‌کشاند، سپس پشتشان را خالی می‌کرد.

انتهای پیام
captcha